Ojojoj så fel det kan bli

Jag menade "fel och fel" så som talesättet oftast används. Inte "du har fel i det enda och i det andra". Ursäkta att det var otydligt, insåg inte alls det.
Du har inte trampat mig på tårna Eleuthera, inte det minsta och behöver inte alls be om ursäkt. För mig är alla diskussioner här sakfrågor och inte personfrågor. Jag gillar att diskutera och respekterar alla åsikter, även om jag inte brukar få slut på argument för min sak i första taget
Min grundinställning till sådana här val i livet som diskuteras här, är att ingen värdering eller prioritering är bättre eller sämre än någon annan och var och en får göra som den vill inom ramarna för hänsyn till andra.
Vad gäller prutande så tycker jag det är en stor skillnad mellan att pruta för att det är en del i spelet och att göra det för att så att säga "sätta Grekland på plats". Utveckligen kan vi knappast göra något åt, även om vi vill det ibland. Att den socioekonomiska utvecklingen som pågår i Grekland har fler fördelar än nackdelar för befolkningen tror jag definitivt.
Keep discussing! Vad vore livet utan argumentering???