Ämne: HJÄÄÄLP!!!
Visa ett inlägg
  #8  
Gammal 2007-07-20, 09:05
KosAnns avatar
KosAnn KosAnn är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2006
Ort: Göteborg
Inlägg: 202
Standard Sv: HJÄÄÄLP!!!

Citat:
Ursprungligen postat av 91an Visa inlägg
Förra året gjorde som du har tänkt, åkte via Rhodos. Det fungerade någerlunda bra. Vi sparade ca 900 på den resan, men förlorade nästan 2 dagar .

91an
Ja, det är ju inte precis första gången vi reser till Kos. Så nog räknar vi med biljettpris för båten över. Förra året åkte vi dundrans billigt med Fly Me, då fick vi flygstolar för 8000:- för 4 personer. Kanske därför det kniper i snåltarmen den här gången. Men, vi kommer. Vi vet bara inte med vilket flyg. Bara att det inte blir via Köpenhamn. (vi har en ganska så åksjuk dotter så kortast möjliga bil/flygväg gäller)
För 2 år sedan åkte vi ner direkt till Kos från Arlanda, men då hade vi vunnit flygbiljetter inom Sverige för 4 personer så då kostade det inte heller så mycket. (ibland skall man ha tur)
Min Hjälp"tråd handlar mera om att jag känner mig desperat för att vi just nu inte har biljetterna på fickan och fick lite lätt panik. Ville bara ha någon att oja mig hos. Och var kan man göra det bättre än på Kalimera? Där får man genast respons. (man vet bara aldrig på vilket sätt)
Ha det gott
/Annika
Svara med citat