Visa ett inlägg
  #9  
Gammal 2023-10-04, 23:04
Kajjas avatar
Kajja Kajja är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2015
Ort: Jönköping
Inlägg: 3 762
Standard Sv: Fobi or not fobi, thats the question!



Det är sånt här som får mig att trots rädslan flyga till fina Grekland. Vår (ej namngivna), lilla genuina taverna där vi var 2 gånger på en vecka. Magisk solnedgång, fantastisk mat och underbart att sitta i mörkret på stranden och filosofera/romansa. Nej man vill ju inte att det ska bli en Tripadviserkö till såna här ställen!

Faktum är att jag skulle inte tveka en sekund över att hoppa på ett plan ikväll och känna mig helt okej med det. Det är ju detta jag inte blir klok på!! Hur är man funtad?! Sen när jag väl sitter i stolen..ja då är jag där igen och bara.. -Ooh no!!

En av mina bästa tjejkompisar..väninna heter det väl när man är vuxen..har rest o flygit massor förr. Numera är hon rejält flygrädd och har inte gjort nån resa på många år trots att inget jättehemskt har hänt. Hon är orubbad.
Jag tror att vi är lika rädda men hanterar det olika. Tack o lov..annars hade jag inte kommit iväg.
Catlady, jag avskyr åxå tanläkarbesöken. Det är nog det där med att vara fast i en stol och inte ha kontroll..återigen.
/ Kajja
Svara med citat