Visa ett inlägg
  #8  
Gammal 2005-07-02, 01:38
sahars avatar
sahar sahar är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 175
Standard Sv: virginia hotel på kalithea!!

Aha! Tänkte snarare på mina barn som är riktiga badkrukor och vill ha plats VID poolen för att fylla sina vattenkannor med vatten men så klart att 9-åringen vill ha en plats i poolen. Måste dock säga att när mina barn efter många om och men lät sig övertalas och försiktigt hoppade i barnpoolen så kom en tysk liten rackarunge och gjorde allt för att störa, tog deras leksaker och tryckte ner under vattnet och ställde sig på dem, skvätte vatten på dem och mamman bara låg och rökte och sa ingenting. Samma pojke var på oss även på resturangen och knuffades och hade sig. Jag blev inte irriterad på barnet utan på modern som HELA dagen låg där och rökte, drack och pratade med sin väninna. Hallå! Det var helt uppenbart att pojken ville bara ha sin mammas uppmärksamhet.Däremot bodde en svensk familj bestående av föräldrar och tre barn i åldrarna 11, 2 och 7 månader i rummet bredvid oss och hade inte den lilla flickan åkt på öroninflammation andra kvällen hade man inte märkt att de hade en bebis med sig. Hon var så lugn och go och även de andra två barnen var väldigt väluppfostrade och fina. Stora pojken tog hand om två åringen och lekte även med mina barn. Snällare barn har jag aldrig sett.
Hoppas att ni får en trevlig vistelse på Virginia. Själv kan jag absolut tänka mig och bo där igen. Gärna redan imorgon tack
sahar
Svara med citat