Ämne: 2 av 12 + 1
Visa ett inlägg
  #1  
Gammal 2023-06-28, 22:53
Zappas avatar
Zappa Zappa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Helsingborg
Inlägg: 494
Standard 2 av 12 + 1

Hallå!!?? Det är jag...
Någon kanske minns mig än, men om inte, är det inte konstigt då jag varit extremt lite aktiv på Kalimera senaste åren.
Dels på grund av att jag jobbar mycket, men kanske också för att jag jobbar med och vid IT-system dagarna i ända och är lite trött på att vara uppkopplad när jag väl är ledig.

Nu har jag dessutom jobbat extremt mycket senaste tiden. De senaste två månaderna tror jag att jag varit helt ledig tre dagar. En lördag när vi var uppe i Götet för Göteborgsvarvet, en lördag när en förkylning kulminerade och midsommarafton.
Lägg därtill pendling mellan Helsingborg och Malmö 2-4 dagar i veckan vilket innebär att jag kör hemifrån strax efter sex och kommer hem igen sju, halv åtta. På kvällen då...

Nåväl! Nu hann jag i alla fall avsluta mitt arbete, väskorna är packade och vi sitter på altanen med varsin GT

I morgon bitti vid pass 05 går bussen ner till Knutan för vidarebefordran med tåg till Kastrup.
Där tar Eurowings oss till Kos via Düsseldorf.

Trots att vi hade en trevlig vecka på Kos för några år sedan Kos istället för Kos blir det bara en Gyros eller liknande nere i hamnen denna gång, då Blue Star 2 kl 20:30 tar oss till Leros.

Har läst här och på andra ställen och vi hade väldigt svårt att bestämma var vi skulle bo. Panteli är ju mångas favorit förstår vi, men vi hittade inget ledigt boende vi föll för, när vi letade.
Nu blev det istället Alinda och Papafotis Apartments.

Vi får väl se när vi väl är på plats, om vi gjort rätt val, eller om vi ångrar vårt beslut.

Det blir äntligen en liten luff igen, även om "luff" kanske är att tänja på begreppen en aning. Allt är bokat i förväg. Så, efter fyra dagar på Leros väntar...

På återhörande

Zzwen
Svara med citat