Visa ett inlägg
  #40  
Gammal 2015-09-05, 00:07
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Jeg måtte bare lage en liten (?) bildetråd.....

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
ÅHHH....Men så fint!!!


Lissi
Citat:
Ursprungligen postat av Sunny12 Visa inlägg
Men det måste ju vara paradiset.. SÅ..vackert!!..
Lissi og Sunny, det e r vakkert og det gleder meg at jeg ikke er "alene" om å synes det

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Precis! Jag minns det som oerhört vackert när jag, Claes och svärmor var där en regnig marsvecka 2007....Nu är jag lite nyfiken på hur det ser ut en, förhoppningsvis inte lika regnig, vecka 6-12 nov 2015.
Men trots regn och grått så fastnade Kardamili med de goa människor vi mötte. Badade gjorde vi alla, vid trappan ni ser i bakgrunden på sista bilden, även 83- åriga svärmor som ofta talar om denna, hennes enda resa till Grekland. Jag la ut ett resebrev om denna resa på bla Peloponessos 2007.

Ja, helt klart längtar jag!!

Tack Kari för längtansbilder!
Lissi
Det er en glede å dele bilder som blir så godt mottatt
- og det skal komme flere fra byen

Jeg husker reisebrevet ditt
- og hvor imponert jeg var over at t.o.m Claes mor på 83 år badet i m a r s i fhv dårlig vær

Og, Les Sirenes er jo fint, spesielt den nye delen der dere bodde
Vi bodde to netter der, før vi flyttet opp til Stella for første gang, men vi bodde med balkong helt inntil tavernaen, men det var heldigvis april / lavsesong og nesten ikke spisegjester.
Lite sol var det der og, og sol på balkongen kan man ofte trenge i april

Så må jeg jo si at det er jo typist d e g, Lissi og kune fastna for et (nytt) sted, uansett vær

Jeg kan jo ikke love deg finvær i november, men håper du får det!!!
Vi har aldri hatt grått og regn/dårlig vær i Kardamili, utover "truende skyer", en kraftig regnbyge og en sen kveld med tordenvær
Vi har vært i Kardamili to ggr i april, en gang i september og ellers i oktober
Svara med citat