Visa ett inlägg
  #15  
Gammal 2005-09-07, 01:13
Calle Calle är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 292
Standard Sv: Resebolag Cantravel???

Citat:
Ursprungligen postat av Gita
Och vad gör man när grannen för två veckor sen berättade att de har gått på detta Timeshare, och betalat över 40 000 kr i Rethymnon för Timeshare... ler lite ansträngt och säger "vad kul". Jag hade inte mage att säga något negativt, det var för sent i alla fall...

De måste åka tillbaka nästa år till Kreta, en vecka, sen kan de få åka "vart de vill" säger de. Vi får väl se, det kanske är hur bra som helst...?
Hej!
Det står timeshare-snubbar/tjejer i många gathörn här i Rethymno. Jag har aldrig blivit antastad när jag promenixar ensam (dom borde känna igen mig vid det här laget), men däremot när jag och Git promenerat hand i hand så har det hänt. "Fick ni ingen lott på flygplatsen, det ska alla få, resebyrån måste ha missat er, men som tur är så har jag några lotter över"!!

Köper man in sig i detta lurendrejeri (jag skulle kunna namnge en stor hotellkedja som jag vet samarbetar med timeshare-företagen här strax utanför staden), så får man mot ganska dyra pengar en veckas semester här på Kreta. Kruxet är bara att alla som har köpt in sig kan ju inte komma under sommarmånaderna pga platsbrist. Och hur kul är det att ha en garanterad semester i Rethymno med fint boende i februari varje år?!
Välkommen till kylan och regnet!
Calle
Svara med citat