![]() |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Catlady! Alltid lika fascinerande att se greker äta och dricka.
![]() Alala! Det bruna röret är en gåta som förblir olöst. 🤔 Getpinglan! Utan retsina försmäktar vi på denna ö. ![]() Tack Ylva! Kommer säkert fler reflektioner. 🤗 Janne! Du har säkert suttit flera gånger vid bordet där vi satt. ![]() Fältjäntan! Håller med dig.
Senast redigerad av sjöborren den idag klockan 15:44. |
|
|