Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #8  
Gammal idag, 15:35
sjöborrens avatar
sjöborren sjöborren är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2007
Ort: Mälardalen
Inlägg: 3 551
Standard Sv: I skuggan av ett benjaminfikus

Catlady! Alltid lika fascinerande att se greker äta och dricka.

Alala! Det bruna röret är en gåta som förblir olöst. 🤔

Getpinglan! Utan retsina försmäktar vi på denna ö.

Tack Ylva! Kommer säkert fler reflektioner. 🤗

Janne! Du har säkert suttit flera gånger vid bordet där vi satt.

Fältjäntan! Håller med dig.

Senast redigerad av sjöborren den idag klockan 15:44.
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT