![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Äntligen har den riktiga nedräkningen börjat: 99 dagar kvar tills vi sitter på underbara Rhodos
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har 133 dgr tills vi skall sätta oss på planet o flyga ner till den underbara ön Rhodos för sol o bad....
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har 135 dagar kvar tills jag får andas in Rhodos luften
![]() Hoppas vi kan ordna en Kalimeraträff för oss som är nere då. |
|
||||
|
||||
![]()
Å jag är nu nere på 75 dagar!!! Ända nackdelen är att resan snart ska slutbetalas.....
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har också 75 dagar till första resan till Rhodos! Längar, längtar..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tycks vara fler här med samma avresedag, även jag har "bara" 75 dar kvar!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ni som har 75 dagar kvar, när åker ni och var ifrån? Vi åker från Sturup söndagen den 22 juni kl 06.00 (än så länge gäller klockslaget
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Är det ingen här som ska åka ner den 13/7 från Landvetter kl. 17.45?
|
|
|||
|
|||
![]()
Är det någon som reser ifrån Kastrup 17/8 kl 06.00 till Rhodos?
Har nu 130 dgr kvar till solen.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
//Susanne |
|
||||
|
||||
![]()
Vad kul att vi är några stycken som åker den 22 juni!! Kanske läge med Kalimeratröja redan på avresan....
![]() Men ![]() ![]() Jag känner att jag kanske skulle kolla med Apollo.....Vi ska flyga med SAS och de uppgifter jag har idag har jag haft sedan bokningen gjordes den 26 september -07. Av erfarenhet var jag ju att de brukar ändra tiderna ett par gånger när man bokar så tidigt, men inte denna gång. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
31dagar kvar! 14e resan till Rhodos. I två veckor ska jag njuta av den grekiska värmen.
![]() ![]() Jag ska öva på min knaggliga grekiska. Dofta på apelsiner, träffa nya människor. Drömmar är gratis! Men jag reser ner om 31 dagar och jag ska prata lite grekiska! m.v.h. lilla sjöborren. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Söndagar är den störta avrese o ankomstdagen till Rhodos därför går det så många flyg den dagen för det går två ifrån Kastrup oxå. Jag åkte ifjor ifrån sturup o gjort så alla år men tyvärr så flyger Fritidsresor med My Travel o dom vill jag inte flyga fler gånger mer sedan jag blev diskriminerad av deras personal ombord på flyget när vi skulle åka ner. Så dagen när vi skulle åka hem var jag nervös att det var samma personal som jobbade på planet till sturup för det kan hända.. Därför valde vi att åka ifrån Kastrup eftersom dom på Fritidsresor tallade om att dom flyger med sitt eget flyg ifrån Kastrup o till Rhodos. När man flyger med Tui fly nordic så får man massor info om Rhodos o det var saker som vi inte visste om fast vi hade varit nere 7 ggr o det var kanonbra. Nu har vi 128 dgr kvar till avresa. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag reser också ner en söndag men det är ju ifrån Landvetter (fritidsresor)
|
|
||||
|
||||
![]()
Reser också ner en söndag (8 juni) med Ving till Rhodos...
..........från Arlanda |
|
|||
|
|||
![]()
Sju dagar och tjugo minuter kvar.
![]() Bengt |
|
||||
|
||||
![]()
58 dagar, 0 timmar, 46 minuter, 7 sekunder...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har 109 dagr kvar och längtar såå, bokade i sept/okt så nu börjar det ändå kännas som att det närmar sig
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|