![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej alla kära Greklands älskare. Jag tycker det är på tiden att vi startar en bild/fakta sida. Med denna sida kan vi visa och dela med oss av de erfarenheter som vi har från eller om djur/insektslivet i Grekland.
Nog känner vi oss lite skrämda eller olustiga när vi ser ett kryp som vi inte känner igen. Kan vi delge våra vänner kunskapen om dessa djur/insekter så kan vi skapa en bättre förståelse för faunan i Grekland. Vi behöver inte vara så rädda när vi se en/ett djur/insekt som vi inte är familjära med! Jag lägger till en bild på en insekt som endast fångar flugor och andra kryp. Den är inte farlig för oss människor. Jag hörde en gäst på HoneyMoon hotellet i Perissa säga, "vänta så ska jag slå ihjäl den" Varför det frågade jag? Den ser äcklig ut sa han! Den fångar flugor sa jag............... Även om insekten ser olustig ut så är det värt att vara rädd om dem! Om du Janne läser detta så hjälp mig att fixa en sida där vi kan delge andra vår kunskap om småkrypen. MVH KrypYeasou ![]() ![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|