![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu släpper Sterling flygbiljetter för 399 :-
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag undrar bara hur man hittar dom billiga biljetterna? Vet man hur många som släpps? Kan ju inte vara så många eller? Min syster har lägenhet på Mallorca och jag har kollat hela september och hittade i alla fall ingen
![]() /Ulrika |
|
||||
|
||||
![]()
Jodå, nog finnes de, men ganska så sällsynta. Jag spökbokade Arlanda- Athen den 19 September och då fanns det stolar för totalt 800 Sek avseende två personer.
Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Gjorde som Arne. Det blev samma resultat. Vi hade ännu större tur, då vi på Sterling lyckades köpa biljetter för 1 krona styck avg. 24 augusti.Med skatter o avgifter gick dom på 464:-.
|
|
||||
|
||||
![]()
Till Mallorca finns det inga så billiga biljetter, men från Stockholm till Arlanda finns det just nu den 10 och 17 sept och sedan alla måndagar, onsdagar och fredagar resten av månaden.
Inga tillbakaresor för samma pris men varierande mellan 119 och 173 euro olika dagar från den 10 och resten av månaden. Slå till den som kan! Rättelse: Till Aten ska det förståss vara! Senast redigerad av Elisabet den 2007-07-25 klockan 12:07. Anledning: Ska vara aten... |
|
|||
|
|||
![]()
Stockholm till Arlanda?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Japp, billigt å bra eller hur
![]() Aten skulle det förståss vara. Bra att du såg det! |
|
|||
|
|||
![]()
Ny flyglinje
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
För den som behöver anslutningsflyg från Stockholm!
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag fick alldeles nyss tag på från Athen(5sep)-Arlanda-Athen(17sep),86€.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag spökbokade några olika datum i Sept och det fanns massor med biljetter från Köpenhamn i alla fall.
Från Sterlings hemsida: Tusentals flygbiljetter från 399:- One way [LIST][*]Alla resmål[*]Mer än 38 000 biljetter för 399:- One way *[*]Res i augusti och september[*]Beställ från 25/7 till och med 31/7 2007.[/LIST]Peter |
|
|||
|
|||
![]()
Längst ner i vänstra hörnet på Sterlings "förstasida" finns en lågpriskalender. Utmärkt liten sak, knappa in från och till resmål och du får upp lägstapriser alla dagar de flyger (och har resor) kvar för en månad i taget i en liten kalender.
![]() /Marianne |
|
|||
|
|||
![]()
Lågpriskalendern på sterlings, gäller den endast tom september? Eller brukar de ha senare också? Någon som vet?
|
|
||||
|
||||
![]()
Om det gäller Arlanda-Aten så går sista flyget för säsongen den 28 september om jag har förstått rätt.
|
![]() |
|
|