![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej alla!
Undrar lite över hur det är att åka med Air Tours..? Sett ganska mkt negativa saker om dem här i forumet... Är det ok att åka med dem? Finns det någon med erfarenhet av det...? Har sett att de har bra priser till Karpathos i september. Tips om bra hotell i Karpathos stad? Tacksam för svar! |
|
||||
|
||||
![]()
Har bara bra erfarenheter med Airtours till Karpathos. Åkte 2 gånger med dem förra året. De är också bra mycket billigare än Apollo. Har inget att klaga på.
![]() ![]() Mediterranean bodde jag på första gången. Ganska lyxigt och trevligt. Nackdelen är att det ligger en bit från staden, men det är nog inte så jättevarmt i September så då är det ok att gå in till staden. Ha en trevlig resa!! Mia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har bara åkt flygstol med Airtours, men allt har funkat utmärkt!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi åkte med Airtours till Kefalonia 2006, det fungerade alldeles utmärkt. Vi tycker inte det spelar så stor roll vem man åker med. Det är mycket tillfälligheter som spelar in, ibland är vissa bolag bra en annan gång dåligt.
Minns en gång för flera år sedan när vi åkte med Fritids, sämsta någonsin. Inget bagage, det var väl inte deras fel tänker nog någon. Nej, men snacka om dåligt bemötande. Ifjol åkte vi med dem till Methoni, när de hade samlat upp alla i bussen för avfärd till flygplatsen, då först meddelade de att det var flera timmars försening. Vi låter vår bokning styras av pris och flygtider numerar. Vi vill aldrig ha nattflyg, det är slut med de tiderna, att vackla uttröttad av planet och förstöra första dagen på semestern. Carina PS Till Karpathos har vi åkt både med Apollo och Fritids, funkade bra. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har åkt med Airtours de senaste fem åren och allt har gått super =)
|
|
|||
|
|||
![]()
Till Preveza - Aktion brukar jag ta en flygstol med antingen Airtours eller Apollo på sommarhalvåret...beroende på pris och avgångstider. Ingen större skillnad på bolagen när man bara ska "flyga" tycker jag. Aldrig haft några problem med något av bolagen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Flyger Airtours och Apollo-resenärer med olika flygbolag?
Tvivlar.. Lefteris Senast redigerad av xenos den 2008-04-15 klockan 05:43. |
|
|||
|
|||
![]()
Minns jag så fel? Apollo flyger väl med Novair/Norwegian och Airtours med Nordic Airways....snälla, rätta mig nån om jag har fel?
Senast redigerad av Rinaki den 2008-04-15 klockan 07:42. Anledning: "Utökade" frågan |
|
||||
|
||||
![]()
Det händer att bolagen samkör vissa turer. Kanske har med tid på året att göra?
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi har åkt med Airtours två gånger tidigare och vi tycker de är jättebra. Vi gillar maten på flyget som är ett strå vassare än senast när vi åkte med Ving eller Fritidsresor.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi var nöjda med flyget men missnöjda med att maten dröjde så länge. Vi reste med småbarn och då är det inte så kul att vänta nästan 2 timmar innan maten serveras. Kanske har med cabinpersonalen att göra och behöver ju inte vara betecknande för flygbolaget.
|
|
|||
|
|||
![]()
när vi ändå är inne på matfrågan så undrar jag: vi åker med airtours planet går kl 7.00, om man då beställer flygmat får man då typ frukost det känns lite tidigt med mat.
|
|
||||
|
||||
![]()
Åkte med Airtours till Kefalonia förra året. Inget att klaga på under själva vistelsen. Airtours och Apollo samkörde utflykter osv., så vi hade en jätteduktig Apolloguide på örundturen. Flyget var för vår del ingen höjdare då vi hamnade längst bak vid motorerna utan fönster. Det var ett sånt fruktansvärt oljud så flygvärdinnorna fick dela ut öronproppar!
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi åker till Thassos (Kavala) kl 7.00 med airtours. Nordic airways. Apollo har samma flygtid, så jag antar att det är samma flight.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Edit: Så svaret på din fråga blir, nej, det brukar vara "vanlig" mat. |
|
||||
|
||||
![]()
Vi åker också till Thassos i sommar! Närmare bestämt med Apollo den 29 juni frän Arlanda kl. 7.30. Fast vi flyger med SAS, så det kan inte vara samma plan.
![]() |
![]() |
|
|