![]() |
|
||||
|
||||
![]()
.... kl 12.00 idag!
För er som vill vara ute i god tid ![]() Hälsningar Stinab ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är en "sneak preview" ... vad menas med det?!... kan man inte boka?
Senast redigerad av Jesper Johansson den 2008-09-24 klockan 10:08. |
|
||||
|
||||
![]()
Det ser ut att vara bara från Stockholm, tyvärr
![]() Bl.a. genom att prenumerera på Sterlings nyhetsbrev. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Det är från Köpenhamn också
![]() Stinab |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kollade strax efter tolv idag och såg att det var bra priser från Kastrup till Aten. Funderade på om man skulle slå till redan ikväll. Men nu när jag kom hem var det redan dubbelt så dyrt kring midsommar
![]() ![]() Carina - som hoppas på fler chanser.... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag kollade lite snabbt på lunchen (samma tidsperiod) och tänkte vi skulle ta en diskussion här hemma ikväll! /S |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas de fortsätter att flyga från Landvetter, men det verkar inte hoppfullt.... De biljettterna borde släppts idag också i så fall.
// Helén |
|
|||
|
|||
![]()
...och jag har inte kunnat komma in på hela dan...Problem på servern fick jag som besked....
![]() Lissi- ständigt sugen på billiga biljetter till Grekland ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Lars (som ,tillsammans med TobbeS och fruar, lyssnade på Lissis råd i annan tråd och bokade reguljärflyg till en hyfsad peng i juni) |
|
||||
|
||||
![]()
Jaha, då var sommarens resa bokad!
![]() ![]() ![]() Idag var de billigare än nånsin... 376 DKK ner och 291 hem igen, det måste väl anses vara ok ![]() Har nog aldrig bokat så här tidigt innan (vi åker 24 juni). Går det att få en nedräknare? ![]() Och det finns fler resor kvar. Och alla datum kostar lika mycket! ![]() /S |
|
||||
|
||||
![]()
Visst känns livet lättare att leva när man bokat in sin sommarsemester
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
försöker boka utresa 8aug.från Stockholm -Chania men finns inga hemresor???Dom borde väl släppa senare hemresor än den sista från Chania 15aug.??Ringde och frågade men dom visste inte???
/katarina |
|
||||
|
||||
![]()
Ser nu (16.00)att Sterling har slut på dom billiga avgångarna.
Tur att man hann boka tidigt idag. 4/9 2009 !!! En vecka på Naxos med barnbarn ! ![]() (Det är till att ha framförhållning.) 2 vuxna 1 barn till det facila priset av 5200sek inkl alla avgifter & bagage. /Tom |
|
||||
|
||||
![]()
Och jag hoppas fortfarande på avgångar från Gbg.
// Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Grrrr!
![]() ![]() Carina - ger inte upp hoppet Senast redigerad av CarinaN den 2008-10-02 klockan 17:56. |
|
||||
|
||||
![]()
Nu var det bokat, i början av september nästa år, 4 vuxna+2 barn än så länge. 1941kr per styck t.o.r, Stockholm-Aten.Många påslag, t.ex var vi tvugna att betala för barnens bagage(20kg som de inte har, endast ryggsäck)men billigt ändå! Så nu hoppas vi att Sterling överlever!
![]() Ingegerd |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag kunde välja att ha individuella val för bagage, och tog då bara handbagage för dem! Sven |
|
||||
|
||||
![]()
Det funkade inte, vet inte varför. Men föräldrarna är kanske glada för möjligheten att handla mer!
Ingegerd |
|
||||
|
||||
![]()
Vi betalade inte för nåt bagage för bus i somras. Däremot för hans mor och far.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kollade nyss på de datum i juni 2009 som vi hade tänkt boka häromdagen när det var så billigt. Ser då att det är stora förändringar både vad gäller dagar och tider som Sterling flyger från Kastrup till Aten. Plötsligt går det inte att boka onsdagar och fredagar, det finns endast avgångar på söndagar. Inte kan det väl betyda att flygen dessa dagar redan är fullbokade? Flygtiderna är också ändrade till det sämre. Hemresan från Aten till Kastrup är plötsligt kl 21.00 på alla avgångar, förra veckan var tidig eftermiddag som gällde.
![]() Carina |
![]() |
|
|