![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej alla Karpathos-fan!
Nu har jag äntligen beställt resa till Karpathos igen. Åker den 25 augusti från Arl. Vilka hänger med? Åsa ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
.....jag dyker förhoppningsvis upp på Karp i början/mitten av september.....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Trevlig resa Åsa och Mikke! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Klart man hänger med. Tre hela veckor "smakar" mycket bra. Man behöver verkligen komma till Karpathos. Slappa , läsa, sola, äta och äta god mat mmm.
![]() Vi åker också den 25/8 men från Landvetter. ![]() Ni som är där eller har varit där. Några nyheter, mat, bad eller annat? Seaside |
|
|||
|
|||
![]()
Som sakt det blir mycket ätande.
![]() Seaside |
|
|||
|
|||
![]()
Tack då ses vi kanske på Pelagos Seaside
![]() Åsa |
|
|||
|
|||
![]()
...Ytterligare 8 trevliga personer kliver på Landvetterflyget den 25/8,men får nöja nöja sig med 2 veckor ! Dem ska vi å andra sidan njuta desto mer av.Väl mött på Landvetter Seaside
![]() Marouli |
|
|||
|
|||
![]()
Oj då blir det en Kalimeraö några veckor! Ha det så gott alla!!!
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja och då kan det bli premiär för oss. Vi har av någon anledning inte varit på Pelagos. För nära hotellet? Maten är bra vad vi förstår.
![]() Seaside |
|
||||
|
||||
![]()
Hemlagad, grekisk mat ar aldrig fel. Prova ocksa deras flounder filet, superb!
![]() Karin 5 veckor gjorda, bara tva kvar... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
När vi är på hemgång från "stan" så går vi alltid förbi Pelagos. Nästan alltid tjo och tjim lite för mycket för vår smak har vi sakt. Vi vill oftast ha lugn och ro när vi äter.
Men man blir alldrig för gammal att prova något nytt. Så det finns en möjlighet att avnjuta den goda maten där. ![]() Och som islandshorse skriver "några nya tips för i år? Har förstått att Romios är stängt, men finns det några nya matställen att rekommendera? Badvikar? Något annat?" Allt sådant skulle mottagas med glädje. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tills dess Marouli, sköt om er. Seaside |
|
||||
|
||||
![]()
Seaside, jag lovar dig att du kan äta din middag på Pelagos i lugn och ro, till en lugn och bra Grekisk musik
![]() Musiken börjar 20.30 när det brukar vara gott om middagsgäster. Grekerna kommer dit ofta efter 22-23 och det fortsätter med bra musik även då ![]() ![]() Tycker du skall testa och inte ha förutfattade meningar ![]() ![]() Nu när ni är så många där nere samtidigt, så kunde ni ju ha en liten miniträff där. Synd att jag inte skall dit samtidigt. Annars hade jag ordnat det ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tippset Riita.
![]() Sedan får man luncha på namne Seaside ocxså någon gång. Vi som går dit kan ha en oliv bakom örat så ser vi vilka som är "kalimerer" (skämt) ![]() ![]() Annars gillar vi mest spontana möten. Vi får se vad som händer. |
|
|||
|
|||
![]()
...nu har jag hittat å köpit en bilätt (598 SEK) från Landvetter till Rhodos 11 september......
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är klart att vi skall till Pelagos. Så det blir säker att vi ses där. Frågan är när och hur? Lite svårt att bestämma innan. Man vet inte vad som händer när man har satt sin fot på Karpathos mylla.
Seaside |
![]() |
|
|