![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Det blev Ryan air! Biljetten t.o.r för tre veckor kostade cirka 1.500 /pp. Jättebra pris! Och det ska bli intressant att se hur vi klarar oss utan att fälla säten och utan stolsficka.
Och för säkerhets skull packar jag väl ner en rulle silver tape och en "kisspeng". Ska vara ärlig ... maken valde att ta med en 15 kilos resväska - kamerautrustningen - så det blev drygt 500 kronor mer - men ändå billigt! Kanske kan det bli en liten kalimeraträff på Tilos i september? Lissi kommer Anki kommer - som två år i rad rest från ön samma dag vi anlänt. Och förhoppningsvis flra kalimerianer. Sjöborren. |
|
|
||||
|
||||
|
Syftningsfel ...
Jag menar att Lizzi och Anki kommer till Tilos i september, inte att de kommer på kalimerträffen - som bara är en tanke ... än så länge.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
, vi bokade också ryan fast till Kreta, 3300 kr enkel väg två vuxna två barn , för det priset kan man till o med hålla sig fast hittills har man kissat gratis och misstänker att man får det framöver också...
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Lissi! Då är vi i alla fall två - med respektive. Jag har varit på en kalimerträff - på Skiathos för några år sedan. Sjöborren, lilla skrutt gotlandia med respektive. Mycket trevligt ... och mycket ouzo.
![]() Visst är det så här det brukar se ut inför en kalimeraträff ... Sjöborren 2 personer
|
|
|
|||
|
|||
|
|
![]() |
|
|