![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi hade ju sedan tidigare bokat en resa till Santorini i mitten på juli, två veckor ute på luffen skulle bli bra.
För några veckor sedan konstaterade vi att det är väldigt länge till mitten på juli, vi bestämde oss alltså för att det måste bli en resa i mitten på maj också. Småningom blev det bokat 18-25/5 till Kreta med direktflyg från Umeå, kände smidigt fast det var lite dyrt. Sedan skulle vi naturligtvis gärna bo nånstans också. Vi hade bestämt oss för Agia Marina och ett hotell som vi hade tänkt boka med charter hos Apollo. I vanlig ordning tyckte vi att chartern blev för dyr så vi bokade bara flygstol. Hotellet vi hade tänkt bo på i Agia Marina fick konkurrens av Sonio Beach Apt i Platanias som verkade bra på allt vad vi kunde hitta på Facebook, skickade alltså en förfrågan dit, priset var rätt men jag var sugen på Agia Marina som verkar lite lugnare. Hotellet hade en hemsida men vägrade svara på en bokningsförfrågan så det var lite svårt att boka hos dem. I dag bestämde vi oss för att boka Sonio så jag släppte iväg ett mail till dem, de var ju ändå ganska bra i pris. Några timmar senare ringer en jobbarkompis som har hand om vårt travspelande, vi hade vunnit nästan 50 000 kr var på travet ![]() Sonio Beach har inte svarat på bokningen ännu, kanske man skulle ta ett dyrare hotell. Nja, jag tror inte det men vad är det med grekiska hotellägare då de inte svarar på mail. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till vinsten
![]() ![]() Sonio är ju delvis svenskägt så visst borde de svara på mail...särskilt nu när de står utan charterarrangör. Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis!
![]() ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Och jag vann en dammsugare på ett lotteri...
|
|
|||
|
|||
![]()
Grattis Janérik!
![]() Själv vann jag inget alls på mina trisslotter men är glad ändå! ![]() Kreta i maj blir fint! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till vinsten, hoppas ni bara är två som spelat
![]() Missade "var" Stort GRATTIS!! |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis!!
Jädrar va gôtt! Tänk vilken guldkant på tillvaron det bli med en vinst! Supertrevligt ![]() nickelena |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis, det var inget dåligt tillskott till reskassan
![]() ![]() Jag själv vann 43 kr på lotto ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
S å B R A
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så gôtt! Gratulerar!
// KR |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stort, stort grattis Janérik!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Enligt bloggen "Karro på Kreta" kan vid bokningsproblem anv denna email. http://karropakreta.blogspot.se/ smyrlaki@yahoo.se |
|
||||
|
||||
![]()
Sonio Beach har svarat nu och vi har bokat där.
Tack för alla gratulationer! Det gick faktiskt extra lätt att vara på jobbet i dag, alla var på bra humör i morse. Mvh Janérik |
![]() |
|
|