![]() |
|
|||
|
|||
![]()
För dom som har ERT world eller via www.ert.gr så är det ett program varje lördag med grekisk musik, kanonbra program!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tittar just nu
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vad heter programmet? Och hur kommer man åt det från www.ert.gr ?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag tittar via parapol
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det jag får upp med länken ovan är en helsida med grekisk text. Grabbarna på bilderna känner jag förvisso igen, men texten är "rena grekiskan för mig" (skolkade från grekiskalektionerna i skolan
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
För mej är sidan på svenska men jag använder länken http://translate.google.com/translat....gr%2F&act=url i stället.
Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
![]()
http://www.ert.gr/webtv/net/itemlist...BC%CE%B1%CF%82
Hmm denna länken bör ta er till sidan för programmen. Dom har gamla program kvar men för att se det direkt på lördagar så ska man gå in på www.ert.gr därefter klickar man på ert webtv uppe till höger.Programmet visas på Net live, klicka på Net live så kommer man direkt till programmet när det visas på lördagkvällarna. |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för länken, men de programmen som man kommer till via den verkar mest vara trailers eller något sådant för de är bara ca 15 minuter långa. Hur dags brukar programmet visas på lördagarna?
|
|
|||
|
|||
![]()
När man kommer in på sidan via länken och klickar på ett av programmen så får jag upp hela program iallafall.Aφιέρωμα στον Μάνο Λοΐζο - 29/09/2012 tex över 2 timmar långt =) Jag vet inte exakt vilken tid det börjar, nångång runt 21-21.30 svensk tid tror jag.
|
|
||||
|
||||
![]()
Den länken var fin, Petridis76.
Hyllningen till kompositören Manos Loizos såg vi via parabolen den 29 september i år - ett av många underbara "Stin Ygeia mas"-program med många kända artister. Stin Ygeia mas betyder väl Skål eller For Your Health eller något i den stilen. Programmen på den sidan precis efter hyllningen till Manos Loizos är två helt underbara program med Jiannis Parios, del A och del B - rekommenderas att se! Stin Ygeia mas visas varje lördagkväll från ca kl. 22 eller därefter grekisk tid, och det betyder ofta att de först kommer igång vid halv tio-/tiotiden våran tid. "Grekisk tid" i dubbel betydelse alltså! ![]() Senast redigerad av Marianne den 2012-11-05 klockan 11:27. |
|
|||
|
|||
![]()
Programmen med Parios var riktigt riktigt bra.Stin ygia mas är typ skål, man brukar ju korta ner det och bara säga giamas
![]() Betyder mycket riktigt som du skriver för vår hälsa. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Petridis76!
Jag fick det att fungera. ![]() |
|
|||
|
|||