![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi tenker å reise tilbake til Sifnos i sommer
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg trodde Aperanto var kalimera-folkets favorittsted å bo i Faros
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Så det borde vara rum nummer fyra, och jag hade fel med rummet till höger, som då måste vara nummer ett. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ok! Jeg har bodd på Aperanto en gang tidligere, 2 netter, på øverste etasje! Jeg syns utsikten er best mot høyre. Nr 1 er også ledig, men uten kjøkken. Vi trenger ikke kjøkken, så kanskje 1 er den lengst mot høyre?
|
|
||||
|
||||
![]()
http://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=1861&
Vet inte om jag lyckas få med bilden (mitt första inlägg), men där ser man rumsnumren tydligt, och då är nr. 4 den som Kalimera markerat ovan. (Bilden är tagen för 14 år sedan). |
|
||||
|
||||
![]()
Ok, det lyckades inte med bilden, men den finns i mitt album "Sifnos"
|
|
||||
|
||||
![]()
Jegg har bodd på både på det lengst til høyre ( tror det er 5) og som Janne sier er størst og også mest "privat" av de rommene nede men jeg bodde også flott på nest bortest... Ikke kjøkken , nydelig utsikt
![]() Det viktigste er vel at dere har fått rom på Aperanto ![]() Senast redigerad av Ia den 2016-04-01 klockan 02:27. |
|
|||
|
|||
![]()
Å Ja, vi er fornøyd med å ha fått rom på Aperanto
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() Håller med. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Rummet med kök är det vars utsikt är mest skymd, skulle jag säga. Jag skulle välja rummet utan kök alla dagar i veckan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Takk Inkfish ! Jeg forstår ikke helt til din svenska, men jeg tror du skriver at nr 1 er bedre enn det med kjøkken. Vi velger uten kjøkken
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Aj då, förlåt!
Jag menar att utsikten är bättre från rummet utan kök ![]() |
![]() |
|
|