![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej,
jag är på jakt efter bra nätshoppingsidor som har mycket grekisk musik och skulle verkligen uppskatta tips och information. Letar särskilt efter Haris Alexious skivor... Tack på förhand! Anna |
|
||||
|
||||
![]()
hej på dej
www.greekshops.com verkar vara en bra sida där hittar man massor, samt att man ofta kan lyssna lite till låtarna. har ej själv beställt därifrån men jag hoppas du finner vad du söker. myssa..... |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hej Anna! Har hittat en kanonsida: http://www.greekcity.com/music/music...id1=2145890438 Här finns massor med information på engelska om ny och gammal grekisk musik. Beställde nyligen en dubbel live cd med George Dalaris och Markos Vamvakaris, en samlings dvd och Elenas nya på grekiska. Men! Stor varning! Nu visade det sig att detta är en canadensisk firma och paketet skeppas från Canada. När paketet skulle levereras så fick jag, förutom kostnaderna för varorna + frakt, även betala tull med 415 spänn!!! ![]() Inte riktigt vad jag räknat med. Får övergå istället till de grekiska sidorna eller ännu hellre - åka ner och köpa själv. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Anbefaler en annen side også, om du vil laste ned gresk musikk gratis (hele album, enkelte sanger, osv..) : www.thegreekz.com
Foretrekker selv å kjøpe cd'er, siden jeg samler. Hender uansett at jeg blir utålmodig og laster ned selv ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
|
|