|
||||
|
||||
ATM Donoussa
Hej svejs!
Med risk för att frågan säkert funnits uppe ett otalt gånger; Åker till Donoussa på torsdag. Kort om tid på både Franz Josef Strauss i München och ATH, så inte 100 på att ATM hinner uppsökas, det finns en ATM på Donoussa, va? Och, hur pålitlig är den? Beroende på svar här, kommer möjligen en ATM på ARN att nyttjas. Hur är den när det gäller växlingskurs, och var i T5:an kan man ta ut €urisar. / vänligen, Anders (on my waaahay) |
|
||||
|
||||
Sv: ATM Donoussa
Åker dit i morgon. Hittar jag bara uppkoppling så rapporterar jag därifrån.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gällande John Strauss så finns det bankomater inne i avgångshallen, de tar ingen avgift! (vilket jag trodde) på Athen finns det dock inga bankomater i själva avgångshallen (senast vi var där)
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Våga |
|
||||
|
||||
Citat:
Verkar som att jag ska försöka ta ut i München! /Tack för svaren! |
|
|||
|
|||
Jag antar att Mahava menar som det står, dvs avgångshallen. I ankomsthallen finns det ju "hur många ATM som helst".
|
|
||||
|
||||
Ok! Har aldrig tänkt på det. Ska försöka köpa BS-biljetter på flygplatsen oxå. Tur vi är två, bråttom som vi har.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Våga |
|
|||
|
|||
Hej! Vi var på Donoussa för några veckor sedan. Bra att veta är att man inte kan betala med kort någonstans!!!! Den enda stället vi såg att man kunde betala med kort på var resebyrån. Lycka till med resan!
|
|
||||
|
||||
Tack! Har det kanon. Allt flöt som smort. ATM på MUC. Fungerade även på Donoussa när man öppnade luckan.
|
|
|