![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Förra lördagen den 3 maj åkte jag till Sverige på en veckas husmorssemester.
Och med samma plan flög Camilla även kallad Frappe här i Kalimera, kul att träffa en kalimermedlem och även hennes barn. Väldigt sympatisk familj ![]() I går kom jag tillbaka och frös, då Sverige just nu har varmare än Grekland. I denna stund är det endast 17 grader och molnigt, neeeej jag vill tillbaka till Sverige. Monica |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() 17 grader har vi i havet idag, nej det är inte ytvattentemp. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Jepp trevligt att träffas och fler gånger ska det bli
![]() Pratade med maken nyss som är kvar och uppe på Pendeli hade de "bara" +14 grader sol medans vi idag i solen här haft +26 ![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Skönt för dig att du fick en riktigt skön och varm semestervecka i Sverige ![]() //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Mycket ska hinnas med på 6 dagar, vänner, familj och springa på stan allt ska hinnas med. Och alla vill att man ska hälsa på, men kul var det. ![]() Hade gärna stannat några dagar till och bara njutit av all grönska och vitsippor, men om 7 veckor åker jag igen med barnen och stannar 6,7 veckor så jag ska inte klaga. Monica |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Camilla
Asså, här kommer man till Grekland och fryser, fy sjutton. ![]() Men idag visar sig solen redan på morgonen så jag hoppas att värmen oxå kommer snart. Må så gott Monica |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Monica |
![]() |
|
|