![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Är nyregistrerad på sidan men har varit en flitig läsare under de senaste åren! Efter att ha påbörjat semesterplaneringen för nästa år tyckte jag att en registrering här kunde vara lämplig! När man läser om Grekland här på sidan känns det som att det är fler val att göra än inför bröllop och barnanskaffning...Tips på resmål mottages således tacksamt... Vi är ett par på dryga trettio med två barn i femårsåldern. Sandstrand, långgrund sådan är alltså att önska, pool kan också vara trevligt. Min man hatar turiststråk och jag vill kunna sola naken (jag vägrar spendera en månadslön på en resa till en plats i solen där jag inte känner en själ och ändå vara tvungen att sola i bikini!) Närhet till tavernor och byliv kan också vara en faktor! Ha en fortsatt bra sommar! Kram, Jessica i Karlstad |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror att Plaka på Naxos är perfekt för er. Där finns en långgrund härlig sandstrand en bit från de värsta turiststråken. När vi var där var det hälften naket, hälften påklätt.
För åtta år sedan bodde vi i Plaka campings lägenheter som då var nybyggda och jättefina. De ligger utanför campingområdet, är fullt utrustade och har terasser med utsikt mot vattnet. Senast redigerad av Elisabet den 2008-07-31 klockan 08:41. |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tror också att Plaka-Naxos skulle vara bra för er.Eventuellt i kombination med Koufonissi,som man lätt når med tex Skopelitis Express.
Vi har bott alldeles vid Plaka hos 3Brothers ett par gånger.Ett riktigt bra hotell med lekplats(ej pool),bra studios och restaurang.Tar 2 minuter till stranden.Campingen verkar också vara fin. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/kimmen |
|
||||
|
||||
![]()
Jag skulle vilja tipsa om södra och syd-västra Rodos. Det finns ett flertal långa och folktomma sandstränder om man bara letar lite
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror också att Plaka skulle passa er som handen i handsken. Stranden hör till de bästa i Kykladerna, och nudsim är vanligt. Åk dit!
![]() ![]() |
![]() |
|
|