![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej på er alla!
Nu är vi hemma igen efter att ha tillbringat hösten på Kreta. Hoppas ni har haft en fin höst var än ni har varit. Allt gick finfint och vi är så proppade utav erfarenheter att man inte själv tror att det är sant. Det bästa med resan var att vi verkligen kunde ta det lugnt och njuta av varje dag (eftersom vi var så många veckor) och sen det att vi kom in livet bland lokalbefolkningen på ett helt annat sätt än på en veckas resa. Fin erfarenhet även för vår son. Kommer att återkomma med en liten berättelse senare. Kanhända jag skriver den från en barnfamiljs perspektiv, eftersom det var ju det resan gick ut på. Är barnet nöjt, har även föräldrarna en lyckad semester! Sörsta delen av tiden tillbringade vi ju i Paleochora. Vi lärde oss att älska det stället. Bara måste tillbaka, men vet inte när... Vi blev alla helt beroende av att vara i vattnet och det är ett himla rally fram och tillbaka till simhallen nu. Pojken simmade från 2-6 timmar nästan varje dag (kanhända det var 3 el 4 dagar vi inte var i vattnet)! Men, jag återkommer. Hälsningar, P ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Låter härligt!! Berätta GÄRNA mer!..och välkomna hem förresten
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är också hemkommen från Peloponnesos efter ca 3 månaders vistelse där nere
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vad härligt att ni hade ett så lyckat uppehälle i Paleochora - det är verkligen också en plats jag skulle kunna tänka mig att tillbringa en tid så där lite off season. Även om det kan komma en skur, eller två, så skiner solen snart igen och jag tror man kan uppleva många varma och sköna dagar där även vintertid.
Jag förstår om ni saknar havet! ![]() |
![]() |
|
|