![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag förstår din längtan! Skiathos är fantastiskt!
![]() Själv sitter jag och letar sista-minuten-resa. Tänker åka två veckor runt den 8.e eller 16.e maj. Kreta, Naxos, Parga, Zakynthos, Skiathos, kan inte riktigt bestämma oss? Jag håller med dig om att det var trevligt förra året. Naturligtvis kommer vi att ses över en ouzo ... eller två ![]() Hälsningar lilla sjöborren ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi väntar m Skiathos till september, kunde inte låta bli i år heller... Bokade i helgen och det blev Roula beach, har inte bott där förut. Nej det blir en tur till Kreta i slutet på maj, det blir gott det också.
Som sagt trvligt var det ifjol när vi sågs. Ha en underbar resa! Gotlandica |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vad trevligt om vi kan ses igen! Vi åker ner den 11:e och är 2 v. Var ju lite smådåligt väder ifjol, men så brukar det inte vara så därför provar vi igen. Hur ser dina planer ut?...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
gotlandica och skrutt!
Hade gärna velat träffa er i år igen, men det får bli en annan gång. På lördag åker jag - två veckor - till Naxos,en ö jag länge velat åka till. Den 12:e september åker vi - tre veckor - till Rhodos/Tilos. Men det blir fler resor till Skiathos ... ![]() Lilla sjöborren ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
..och här pekar nedräknaren på 27 dagar till årets första av tre enveckorsresor till Grekland. Jobbet gör att jag inte kommer att få mer än tre separata veckor ledigt i år. Som arbetssökande ska man ju vara tillgänglig helst alla veckor, men jag har bestämt mig för att "ta ledigt" dessa tre veckor i alla fall. Greklandsdosen måste jag ha för att "överleva"
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Jag gillar din sunda inställning, Lissi
K ![]() |
![]() |
|
|