![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Da har jeg bestilt en one-way ticket hos Apollo fra Athen til Oslo lørdag 27. mai for kr 198! Det er jo en kjempebra pris!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Margrethe |
|
||||
|
||||
![]()
tur att det finnes billiga biljetter......
9 juni ut från luleå apollo/oneway till chania 1198:- hem 24 juni från chania 198:- samt resa stockholm luleå 448.- alltså 1844:- tur och retur. delar lägenhet med min systerdotter helena från gävle, 15 € / pers i en 2 rums lägenhet,fräsch och fin. jag känner mig jätte nöjd ![]() ![]() 4 veckor 5 aug - 2 sep flygstol sterling stockholm - chania + anslutning till luleå t.o.r hela resan för 1940:- flyg ska vara billigt så man kan njuta mer på resmålet. i mitt fall KRETA. myssa...... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Ellers er planen å dra til 1 eller 2 øyer for noen dager. Noen gode forslag? Så langt har jeg tenkt på Mykonos eller Syros, men også Poros eller Hydra er alternativer. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Nå er også flybilletten med Apollo betalt, så da er den boks. Noen som har erfaring med nødvendigheten av å kontakte reiselederne før hjemreise for å sjekke om ev. endringer? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag gjorde det i många år eftersom det står på biljetten. Men eftersom jag alltid fick svaret "Om planet går som beräknat? Det vi vi inte ännu" - så slutade jag ringa.
Jag har rest på endast flyg sen -89 och hittills har en avgång aldrig varit tidigarelagd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() bosse |
|
|||
|
|||
![]()
Tidigare ringde jag alltid och kollade avgångstiden, har hänt 1 gång att tiden ändrats med 1/2 timmes tidigare avgång. Nu för tiden får jag alltid ett sms skickat till mig.
Yvonne |
![]() |
|
|