![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hei,
Er det noen som vet om man ved hjemreise fra Athen Lufthavn (til Norge), med bare håndbagasje, kan få boarding kort på automat? (Jeg har maskinlesbar billett på mobilen.) På grunn av et fotproblem har jeg vanskelig for å stå lenge i en kø, slik det gjerne blir ved hjemreise fra Athen. Vennlig hilsen Stephan |
|
|||
|
|||
![]()
Vilket flygbolag är det ?
|
|
|||
|
|||
![]()
SAS - Ja
Norwegian - tveksamt! |
|
|||
|
|||
![]()
Det finns jättemånga flygbolag som har gemensamma "automater" för incheckning. Problemet jag haft är dock att det ALDRIG på 11 senaste resorna funnits papper i skrivaren så man kan skriva ut!
![]() ![]() ![]() Hoppas DU har bättre tur ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
http://www.aia.gr/traveler/travellers-info/airlines/
Där kan du se vad som gäller för ditt flygbolag (mycket riktigt inte någon automat för norweigian) |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg beklager at en viktig opplysning falt ut! Det gjelder Norwegian.
Stephan |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ja då finns det tyvärr varken automat eller e-checkin enligt Athens flygplats hemsida ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Takk til dere som svarte!
Stephan |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg flyr aldri med Norwegian, men om det er som med SAS og KLM kan du vel sjekke inn minst 24 timer i forveien? Før jeg fikk printer i Nafplio-leiligheten min, printet jeg boardingcardet ut på en internettcafe. Jeg har i andre tilfeller fått det printet ut i hotellresepsjonen. (Etter først å ha mailet boardingcardet til meg selv eller hotellresepsjonen.)
|
|
|||
|
|||
![]()
[quote=Admirala;342450]Jeg flyr aldri med Norwegian, men om det er som med SAS og KLM kan du vel sjekke inn minst 24 timer i forveien? quote]
Etter hva andre har svart (se ovenfor) så fins ikke den muligheten med Norwegian fra Athen. Stephan |
|
|||
|
|||
![]()
Fra Norwegans egen side:
Online Check-in er tilgjengelig for flesteparten av destinasjonene innad Europa 24 timer opp til 1 time før avreise. For å sjekke inn online og få tilgang til ditt boardingkort, logg inn under «Mine reiser» og følg instruksene. Du kan også sjekke inn via din SMS-billett eller Norwegian Reiseassistent (mobil-applikasjon). Husk å medbringe ditt boardingkort til flyplassen. Men om noen vet at dette ikke gjelder Athen, bøyer jeg meg i støvet ![]() |
![]() |
|
|