![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() På torget hade cirka 10 000 boråsare samlats för att hylla sina guldhjältar... BRAVO!!!! ![]() ![]() ![]() Jag blev jätteglad fast jag hejar på Halmstad... dimitris |
|
||||
|
||||
![]()
Ä inget och fira. Djurgården la sig, domaren var mutad
![]() Länge leve Gnaget ![]() ![]() Camilla som ialla fall kunde glädjas över att Panathinaikos vann med 1-0 mot Olympiakos i går...... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Igår var många Elfsborgare
![]() bosse |
|
||||
|
||||
![]()
MPRAVO!!!
Hata AIK ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hata AIK
![]() ![]() och älska IFK ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Älska AIK!!
![]() Och Norling är en suverän tränare (har själv intervjuat honom några gånger) som vågar satsa med tre anfallare när laget ligger under, byta in och ut spelare som inte platsar, oavsett namnet på spelaren (att plocka in t ex blott 18-årige Pierre Bengtsson är helt rätt) och våga ändra i startelvan inför varje match. Dessutom var Fröjdfeldt en fegis som inte vågade blåsa straff för Djurgården på övertid. Tv-bilderna visar att det var en självklar hands (oavsett om den var avsiktlig eller inte)!! "Och vi älskar AIK" ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
och den bästa publiksiffran (i snitt 21.000). Ingen annan allsvensk klubb var i närheten av såna siffor!
Om AIK skulle tillhört botten under säsongen hade nog inte 21.000 kommit i snitt direkt ![]() Nästa år ska Änglarna se till att SM-guldet hamnar där det SKA vara igen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ja, vilken härlig vinst med ett självmål som avgörande ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Och rent upplysningsvis så hade IFK i år ett publiksnitt på 10.000 .... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Till Dimitris som tittar på svensk fotboll. Vad tycker du om den allt mer spännande damfotbollen? Här i Umeå är vi väldigt stolta över vårt fina lag och flera umespelare är med i det svenska damfotbollslandslaget.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Cecilia:
Ja, koll och koll du får kalla det va du vill men snittet hade inte varit på 21.000 om AIK kämpat i bottenträsket denna säsong det kan jag garantera! 2004 då AIK åkte ur ![]() ![]() Men visst är ett snitt på 21.000 imponerande det måste jag ju säga. MartinIFK |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ok. Nu hejar jag på Umeå när det gäller damfoboll!!! dimitris |
|
||||
|
||||
![]()
Nej inte sen jag gick i lågstadiet i en klass med bara en tjej till och resten killar. Då spelade jag fotboll hela sommaren, ishockey på vintern och när killarna började frysa tog den andra tjejen och jag på oss skidorna för en tur.
Mötte av en tillfällighet en av min gamla lärare för ett antal år sedan och det hon mindes mest av mig var alla skidturer jag tog på långrasten i mellanstadiet. Vi samlade poäng till snöstjärnan eller något liknande och jag ledde den tävling på min skola i flera år. Det här blev en lång utvikning och jag tycker att du absolut om möjlighet ges ska se en match med Umeå IK:s tjejer. Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Spännande
![]() I toppen är Umeå helt överlägsna, även i Europa som det verkar. bosse |
|
||||
|
||||
![]()
Jag menar nog att det är utvecklingen som är spännande och att även tjejers idrottande och prestationer kan lyftas fram och tas på allvar. Tanken att kvinnor världen även får möjlighet att spela och utvecklas gör mig glad även om vi kanske inte är där ännu.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Nja, även i damfotboll ska det vara Göteborg ![]() Martinifk |
![]() |
|
|