![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bör ej missas hela programet är en hedring av Nikos Gatsos.
|
|
||||
|
||||
![]()
Frappe, finns det olika ERT SAT? Det som Com hem erbjuder är det det ERT SAT du menar?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ERT Grekisk public servicekanal. ERT har ett allsidigt innehåll för hela familjen. Kanalen erbjuder ett varierat utbud av kvalitetsprogram inom ämnesområden som nyheter, film, underhållning och tävlingar, magasinsprogram och debatter. Sändningstider:dygnet runt Kanalplats:218 Kanalpris:39kr Kanalen finns tillgänglig på de flesta av Com Hems orter. Du måste ha ett antennuttag med tre hål (s.k. bredbandsaccess) för att komma åt kanalen. På lördag blir det ett riktigt kanonprogram där bl a Mitsias medverkar. Vi är samtidigt på grekisk fest i Lund, men har förberett oss väl och ska låna hem en dvd som det går att spela in på ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Då skall jag inte missa detta
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi kan spela in från vanliga TV-program på DVD, men från parabolen kan vi bara spela in på videon. Jätteirriterande! ![]() Men det är nog vi som inte är tekniska nog - säg gärna till om ni lyckas enkelt och utan några problem! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag vill också ha ERT! |
|
||||
|
||||
![]()
Janne,
Jag vet Comhem är hopplösa att kontakta, men om du redan har en dekoder bode du kunna bara maila dem och lägga till ERT? Annars kan du se på webben fast klart det blir inte det samma. Annars får du ringa och tjata. Själv håller jag på att förbereda för kvällen, god mat och vin.... ![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Ivi -som dock ser fram emot Taximi live i Piteå om tre timmar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
får inte igång skiten heller :S
|
|
||||
|
||||
![]()
Rapport från gårdagens förväntade dvd-inspelning:
Tyvärr blev det inte ens ett försök till inspelning p g a att mannen i huset GLÖMDE att ta med sig dvd-spelaren från jobbet ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag minns inte om vi sett det i repris om söndagarna
![]() Du får komma över och se programmet om du inte ser det ikväll, Zanet. Om Zizzis har gjort sig förtjänad av att komma med, det får jag tänka på - med en sådan miss!!! ![]() ![]() Hoppas ni hade trevligt i Lund! (PS. Zissis, du är alltid välkommen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har aldrig sett någon repris.. kollade tv tablån och där står inget om att programmet visas igen! Gårkvällens program var det bästa någonsin enligt mig!
Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har ju inte sett så många,men tyckte detta var jättebra
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Även om vi missade programmet i lördags är jag ändå nöjd och belåten med att vi åkte till festen. Hade jättetrevligt hela kvällen och blev avsläppta utanför hemmets dörr kring 03-tiden ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Zanet,Har du koll om vilka sjunger i kväll
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har ingen aning tyvärr. Kollade precis tv-tablån men där stod inte vem som ska medverka i kvällens program.
//Zanét ![]() |
![]() |
|
|