![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja nu är det snart dags att åka iväg!
Svärmor har anlänt och allt är packat och vi har AKUT lyckats få tag i en läkare i Kalmar som skrivit ut ny hjärtmedicin som hon glömt kvar i Mönsterås! PUST ! Tur det finns jourapotek... Kl 04.20 i morgon bitti kommer taxin och hämtar oss till Svågertorp.. Jag har försett min goa svärmor med en alldeles ny KALIMERATRÖJA! Hennes första Greklandsresa är snart påbörjad!! ![]() Även den isblå vinnartröjan är med! Vi hoppas att det fina vädret är kvar för er som är hemma... Lissi - och Cbriss |
|
||||
|
||||
![]()
Usch
![]() Trevlig Resa! // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Hej !
Vi önskar Er trevlig resa på Peloponnesos , de blir garanterat en upplevelse, för Svärmor oxå ! ![]() Hoppas Ni "banar" väg för oss som åker ner om tre veckor. Håller på att läsa in lite på ämnet "Peloponnesos" ! ( S Stolpes " Morea ", för andra gången ) Tar nog boken med i bagaget ! / Tom & Bodil |
|
||||
|
||||
![]()
Kalo Taxidi !!!!!!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ni ska ha tack för tips på boende i Kardamili..Studio för 3 nätter bokade. 65 euro natten...Det ser HELMYSIGT ut!!! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det så gott
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Önskar er en trevlig resa och svärmor kommer säkert också att bli förälskad i Grekland som oss andra
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi blir bara borta en vecka. Vi vill fira påsken i det underbara SKÅNE!
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tänk att ni åker nu igen. Det drar i mig varje gång jag hör om en ny avresa.
Ha det riktigt skönt och ge svärmor en massa goa intryck och upplevelser! Och det samma till er: Massor av avkoppling och goa upplevelser! ![]() Kalo taxidi! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Marianne!
Jag hoppas ha med mig många små pärlor tillbaka...och vi är nog helt säkra att det INTE är sista gången till Peloponnessos... ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det så bra alla tre! Härligt att ha med sig en "nybörjare". Klart att hon kommer att bli nöjd
![]() Tänk att ni kommer till Grekland i blom om några timmar bara... Ivi -som har så där 50 dagar kvar till avgång ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Önskar er också en trevlig resa! Idag har man nästan kunnat inbillat sig att man varit i grekland när man suttit vid solväggen...härligt
![]() Malin - 50 dagar kvar ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ser fram emot rapport när ni återvänt. Åker själv till Kalamata och Petalidi den 17/5=50 dgr kvar till avresa. Längtar enormt efter att komma iväg.
Ha det bäst! Lena ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en jättebra resa även denna gång i Grekland
![]() |
|
||||
|
||||