![]()  | 

| 
	 | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Åh nu är det fixat till Parga  

![]() Så underbart det känns att veta nu en resa som ligger och bara väntar till 2012 ![]() Vem är lycligare än jag nu  .Birgitta  | 
| 

| 
|||

| 
|||
| 

Det är en härlig känsla... 

Får nog vänta nån månad tills Norwegian släpper nästa års biljetter,,,
		 | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Citat: 

Citat: 

PANAKAKIS  
		 | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

[quote=Panakakis;252401]Varför så bråttom att boka? Jag bokar offtast veckan innan jag åker till mindre än halva ordenarie pris och hitentills har det gått bra, många tusen att tjäna. 

PANAKAKIS  [/quoteDärför sån är jag samt har gjort det tidigare.Löste sig fint ändå tack vare en bussig Kalimerare ![]() Birgitta som är ivrig  
		 | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

[quote=Birgitta63;252428Därför sån är jag samt har gjort det tidigare.[/quote] 

Ja härligt att alla inte ar stöpta i samma form ![]() /Lucky ![]() som vantar pa en email fran resebyran med priser pa "varat"hotell och kan INTE vanta ....utan kollar mailen var 10:e minut  
		 | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Citat: 

Tillslut kom vår bekräftelse efter att jag hade ringt Apollo. Det blev fel med min mail. Tänk en liten 2a kom ej med  . Men sen fixade Apollo så allt slutade lyckligt![]() Var längtar du till för ett ställei Grekland ? Birgitta  | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Langtar tillbaka till mitt Kreta.  

. Ja, jag tillhor en minoritet pa forumet som foredrar centrala Kreta (Amoudara). Varfor ? Jo, nara till flygplatsen (tycker inte om langa bussresor) , underbara strander, kanonbra hotell....plus att man har perfekt utgangslage nar man hyr bil och reser runt lite pa egen hand  . Ja alla kalimeror, vi skall nasta sommar ta en biltur bort till vastkusten oxa..  . Det langsta vi hittills kommit ar underbara Bali./Lucky  
		Senast redigerad av Lucky den 2011-09-20 klockan 22:44.  | 
![]()  | 

| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |

| 

|