![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
På jobbet brukar det avhandlas små korta och intressanta diskussioner och vid morgonfikat idag kom temat att handla om små egendomliga symtom man kan råka ut för.
Jag får t ex rejäl kramp över näsbenet när jag äter glass, speciellt mjukglass. En kollega till mig får hjärtklappning av att äta Ballerinakex etc Drabbas ni också av div små olägenheter (helt utifrån ett icke-vetenskapligt perspektiv)? //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skulle väl vara att jag får svårt att fokusera blicken efter ett antal öl...
![]() Annars så känner jag igen mig i det där med glassen. Äter jag glass för snabbt, får jag ont i näsbenet/pannan liksom. /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Jag får hicka när jag äter råa morötter
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
..och jag får magkramp av glögg....det sprängvärker ca 15 min sen går det tack och lov över......observera att krampen kommer mesamma alltså inte efter MÅNGA glögg
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Testa lingonsylt! För att bli av med hickan alltså. Funkar alltid på våra barn!
Kanske det syrliga som gör det?! Och hur gör man för att multi-citera, har jag aldrig lyckats med ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I nedre högra hörnet finns tre ikoner, den mellersta är multi-quote-knappen. Klicka på den på så många inlägg som du vill citera och på den vanliga citera-knappen på det citatet du vill ha med.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag nyser när jag äter mörk choklad. Jag nyser för jämnan med andra ord
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /Sven |
|
||||
|
||||
![]()
Multi quote knappen på alla inlägg du vill ha med citat från, därefter posta svar (ned till vänster)
Då "poppar" alla valda citat upp i rutan och du kan själv välja så att ditt svar hamnar vid respektive citat. // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jo, jag förstår, men det funkar inte....
![]() Har testat precis det ni skriver, både med att merkera flera och till sist "Citera"-knappen på det sista jag vill ha med. Då får jag med precis det. DVS det sista! Om jag markerar flera och trycker "Posta Svar", blir det tomt. Grrr Får väl göra som Netwolf, knacka kod, jag skall ju också kallas expert av något slag inom gebitet ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() // Helén ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Z |
|
||||
|
||||
![]()
Jag lider av ett konstigt sug i magen när jag tänker på Grekland, undrar vad det kan vara...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
På det sista inlägget du vill ha med ska du BARA trycka på Citera, alltså inte på multi-quote först. Om du först trycker på multi-quote och sedan på Citera, raderas nämligen alla citat utom det sista - och då får du bara med det sista. Gör du så?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() // Helén- säg bara till om du behöver hjälp ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() När jag hör ett musikstycke av något slag, så behöver jag inte tycka om det jag hör med öronen men min kropp kan reagera med ståpäls. Alltså tolkar jag det som om hörseln gillar det som låter men inte förståndet. Om ni föstår hur jag menar....Nu ryser jag ju inte av ogillande så det är inte därfår jag får ståpäls |
![]() |
|
|