![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Är det någon som vet om baren Mainstreet finns kvar? De serverade nämligen en grym Strawberry Daiquiri som jag önskar att få återuppleva.
Förresten så är det bara 12 arbetsdagar kvar, sedan bär det av igen. ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej! jag har inte varit i skiathos men jag ska dit om 33 dagar och baren du frågade efter verkar vara ett ställe som jag skulle villja uppsöka
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det låter betryggande..;-) Själv så sitter jag på planet om exakt 3 veckor och jag kan bara gratulera till ett utmärkt Ö-val.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja jag hoppas att vi har gjort ett bra val..vi velade hit och dit innan vi bestämde oss för skiathos
![]() ![]() ![]() ![]() // Ha en jätte trevlig resa ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har för mig att jag sett baren mainstreet på Papadiamantis, så den finns kvar. Men jag tycker att ställena runt "seven steps" är mysigare, med utsikt över gamla hamnen, deras Daiquiris är det inget fel på heller...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag håller helt med dig att barerna kring "trappan" är betydligt mysigare, men Daiquirin håller inte riktigt samma klass
![]() ![]() Kul att höra att du skall till René, Theresa. Bodde där 2006 och skall självklart bo där i år igen. Det är inget avancerat hotell och har en ganska brant backe upp till sig men när man väl kommer upp dit har man en helt fantastisk utsikt. Hotellet drivs av en mycket behaglig grekisk familj och jag är ganska övertygad om att du kommer att trivas. Och du behöver inte oroa dig, centrum ligger ganska nära till hands ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Buckskin
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|