Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-07-28, 23:13
maranss avatar
marans marans är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2006
Standard Hälsn. från Votsalakia, Samos...

Hittade ett ställe med wifi och "Free internet with your drinks".... Bara att traska till lgh och hämta datorn... Här har det varit blåsigt som bara den idag, nyss slutade det att blåsa och genast dyker myggen upp... Föredrar lite blåst iallafall. Det är lungt och trevligt, vattnet lagom avkylande, varmt och god mat! Livanina där jag bor är kanonmysigt, mitt i en olivlund. Få se vad man tar sig för de kommande 13 dagarna... Nu är snart min G&T slut, så jag får nog packa ner datorn och bege mej hemåt... Kalinichta (rätt?)
Svara med citat
Gammal 2008-07-29, 10:41
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Hälsn. från Votsalakia, Samos...

Citat:
Ursprungligen postat av marans Visa inlägg
Få se vad man tar sig för de kommande 13 dagarna...
Det låter som ett angenämt problem

Ha det fortsatt skönt
Svara med citat
Gammal 2008-07-30, 18:50
Malena Malena är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2005

Det låter bra! Vi ska till Votsalakia och just Livanina i slutet av september så all info är tacksam! Hur är det med Livaninas balkonger, utsikt? Frukosten?
Svara med citat
Gammal 2008-08-01, 21:22
maranss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Malena Visa inlägg
Det låter bra! Vi ska till Votsalakia och just Livanina i slutet av september så all info är tacksam! Hur är det med Livaninas balkonger, utsikt? Frukosten?
Lägenheterna är jättefina, fräscha och allt funkar. Frukosten köper du själv, (alla supermarkets & bagare är jättenära) kokplatta och stort kylskåp. Utsikten är mest olivträd, men det är skuggigt och bra. lugnt på kvällarna, mest skandinaver, vi brukar prata av oss runt utomhusduscharna när folk komer hem från utflykter och stränder...
(det finns såklart inomhusduschar på rummen) slippa släpa in sanden är helt suveränt. Sängen helt ok.
http://kaffekopp.blogspot.com/
för bilder. Ska ta några på mitt rum när jag "städat" lite.

Herr och fru som driver stället är jättefina och snälla.
Svara med citat
Gammal 2008-08-02, 00:53
Malena Malena är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2005

Citat:
Ursprungligen postat av marans Visa inlägg
Lägenheterna är jättefina, fräscha och allt funkar. Frukosten köper du själv, (alla supermarkets & bagare är jättenära) kokplatta och stort kylskåp. Utsikten är mest olivträd, men det är skuggigt och bra. lugnt på kvällarna, mest skandinaver, vi brukar prata av oss runt utomhusduscharna när folk komer hem från utflykter och stränder...
(det finns såklart inomhusduschar på rummen) slippa släpa in sanden är helt suveränt. Sängen helt ok.
http://kaffekopp.blogspot.com/
för bilder. Ska ta några på mitt rum när jag "städat" lite.

Herr och fru som driver stället är jättefina och snälla.
Tacktack för dina rader och din blogg med massor av härliga bilder! Återkom gärna med fler tips! Antingen här i tråden eller via pm.
Svara med citat
Gammal 2008-08-02, 22:35
maranss avatar

Tips: ta med såna ICAs baby-våtservetter....funkar betydligt bättre än flimsigt toapapper...70 st för en 30-lapp
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:23.