|  | 
|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Vilka större mataffärer finns? 

Hej! Nu var det ett tag sedan jag var på Rhodos....och då jag ska bo i lägenhet, undrar jag; var hittar jag en prisvänlig större mataffär och VAR ligger den? Själv ska jag bo på västsidan i stan och har ingen bil, så gärna promenadavstånd! | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Vilka större mataffärer finns? 

Du har pappou, den ligger pa 25-mars-gatan. Kommer du fran rondellen pa vest sidan sa gar du  28 Oktovrio gatan upp, folj bara den gatan upp sa kommer du dit, afferen ligger pa hoger sida.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Tack snälla Irsa! Men....finns det andra, som kanske är lite mer i lågprisklass? Förr var inte Pappou så billigt - men det kan ju ha ändrats? Förmodar att det finns stora affärer fast utanför stan? (Ursäkta alla frågor :O) Hälsningar May-Louise i Blekinge (som åker om ca 10 dagar)   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Vilka större mataffärer finns? Citat: 
 Nä särskilt billigt var det inte på Pappou, men billigare än super market var dom. (Men jag hörde av en att Lidl´s var dyrare än i Sverige) Irene (som lämnade underbara Rhodos imorses  ) | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Ok, då vet jag att "gamla" Pappou finns kvar iaf! Förstår att det var tungt att lämna; men du...nu får du börja planera nästa resa! Det är ALDRIG för tidigt! :O) Tack för ditt engagemang! Hälsningar May-Louise | 
|  | 
| 
 |  |