|  | 
|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Har blivit med resa till Rhodos 

Hej , är ny på Rhodos, har varit runt lit innan, men ej hit. Önskar lite tips i Ixia + till Symi!  Restauranger, måsten och varningar!   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Har blivit med resa till Rhodos 

Hej Gotlandica! Skulle inte du resa till Kreta i maj? Om du reser till Rhodos i höst kanske det kan passa med en liten kalimerträff igen... det är några år sen vi träffades på Skiathos.  Hälsningar lilla sjöborren   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Rätt uppfattat, jag var bokad till Kreta, men hittade ett billigare och bekvämare alternativ direkt härifrån Visby. Är det bara 1 v är det lite skönta att var bekväm! Har ju aldrig varit på Rhodos, men avser bestämt hitta en rutt till Symi  . Har du några råd? Vi ses säkert på en ö i september, vore riktigt kul! Lev Gott!   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Har blivit med resa till Rhodos | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Vilket datum i september reser du ner till Rhodos? Har du bestämt dig för  Symi... kan annars rekomendera Tilos.  Vi hörs!   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Åker ner nu den 19/5, så i september får det bli Skiathos  Nu behövs tips o varningar på restauranger i Ixia  , kan Ni hjälpa mig?Har jag bara 1v, vill jag inte göra alla misstag själv.  Hur stor skillnad i pris kan det vara att ta utflykt resp reguljärbåt till Symi över dagen? | 
|  | 
| 
 |  |