![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Har gjort ett nytt litet album med några bilder från midsommarresan till Karpathos, ifall någon vill se
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu blev längtan till Karpathos stor. Härliga bilder.
RAN ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härliga bilder!
// KR |
|
|||
|
|||
![]()
Som vanligt jättefina bilder Riitta!
![]() ![]() /pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Fina bilder med fint sommarljus
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack så mycket alla
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det ser jag fram emot.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fina bilder Riitta!!!
Nu längtar jag ner ännu mer! bara 5 dagar kvar!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Herlige bilder, Riitta
![]() - jeg gleder meg s å til å besøke Karpathos igjen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tackar
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mycket trevligt. Mera, mera , mera!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jättefina bilder <3
|
|
||||
|
||||
![]()
Fina bilder Riitta, jag kan tänka mig att Du tränar för årets tävling, eller? Man kan inte låta bli att bli sugen på Karpathos igen, men i år så blir det en vecka på Kos och den andra på Kalymnos. Det blir första besöket för oss på dessa två öar så vi hoppas att det ska bli bra och ge lite nya impulser. Om jag inte minns fel så har väl Du beträtt båda dessa öar, eller hur?
![]() BOKA |
|
||||
|
||||
![]()
Tack så mycket
![]() ![]() Fick inte taget några tävlingsbilder på Karpathos ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej igen Riitta, vi åker från Landvetter den 2 september och är första veckan på Kos, och den andra på Kalymnos. Du ligger alltså lite före oss men Du kanske är kvar även vid den tidpunkten?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nej,jag stannar bara en vecka
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jättefina bilder Riitta, man blir ju sååååå Karpathos sugen. Ska ta mig i kragen göra ett album på mina bilder från resan i maj. Ha det gott!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Riitta
Jag är ny här på forumet och undrar hur jag kommer åt ditt album. ![]() Jag ska nämligen åka till Karpathos med en kompis i början av september och är nyfiken på dina bilder. Lena Senast redigerad av Lpn72 den 2011-07-21 klockan 22:40. |
|
||||
|
||||
![]()
Du kan klicka på mitt namn, så kommer du fram till min profil och en bit ner på höger sida finns alla mina album! Det finns äldre bilder från Karpathos också
![]() Ha det så bra på den fina ön ![]() Riitta ![]() |
![]() |
|
|