![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Ska du resa till Grekland i år? | |||
Ja, jag har redan bokat. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
165 | 61.80% |
Ja, jag ska boka senare. |
64 | 23.97% |
Nej, jag väljer något annat land. |
7 | 2.62% |
Nej, jag ska stanna hemma i år. |
5 | 1.87% |
Vet inte. |
18 | 6.74% |
Jag bor i Grekland. |
8 | 3.00% |
Antal röster: 267. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]()
Nytt år innebär nya Greklandsresor. Eller gör det? Är förra årets kriser, strejker och demonstrationer bortglömda? Ingen vet, den som reser får se. Jag ska absolut åka till Grekland i år, bara jag har hälsan. Hur är det med dig? Ska du åka till Grekland i år? Eller väljer du något annat alternativ? Lägg din röst här ovan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ska ta mina 3-4 resor till Grekland
![]() Kanske blir det en vecka i maj-juni eller en vecka i april-maj vem vet det kan bli båda två om man får ledigt från arbetet. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi ska till Grekland igen.....20 dagar i sommar.
![]() ![]() Men innan Grekland så åker vi även till Paris en vecka i vår. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Det blir två veckor i maj - på Kreta. Sen blir det tre veckor i september - varav minst två veckor - kanske tre - på Tilos. Vad det blir i juni, juli står fortfarande skrivet i stjärnorna.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Blir et par uker nå i februar, neste tur blir hele mai og juni, deretter noen uker i september og så får vi se om det blir en tur til!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bokat flygstol till Aten (mycket billigt dessutom) 22 juli-8 aug för vidare färd till kykladerna ska förstås till Naxos och bo på pension Sofi sen blir det nog Milos.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Anders ...som åker via Aten till Iraklia-Kimolos-Sifnos, torsdag före midsommar. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är redan i Grekland (Kreta), men reser tillbaka till Stockholm den 16 jan. Nästa Greklandsresa - naturligtvis till Kreta - är bokad till den 31 mars med obestämd retur än så länge
![]() ![]() IngegerdN |
|
|||
|
|||
![]()
Ingegerd...en fråga bara , med så många täta resor mellan Sverige och Kreta, varför bor du inte där???
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
d 7 augusti åker jag till.....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() IngegerdN |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har bokat en resa i juni.
![]() ![]() MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]()
På påsklovet åker jag till Kreta
![]() ![]() ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, man är ju lite dum i huvudet på något sätt och åker dit varje sommar.
Klart man redan har bokat. |
|
||||
|
||||
![]()
Bara min fot blir bra så jag kan gå igen, så ska vi nog försöka komma ner även nästa sommar.
Karin som bara kan hoppas ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är en diabeteskomplikation som kallas Charcotfot. En massa saker har gått sönder inuti foten med en inflammation som följd, och det enda man kan göra är att vänta ut det och hoppas att det läker. Har inte fått stödja på foten sedan augusti och de säger att jag åtminstone kan vänta mig ett halvår på det här viset, kanske längre.
![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi ska till Parga 1v , vi åker 11 /8 samt det blir första gången dit . Sist jag var i Grekland va det 2009 och längtar väldigt mkt nu . En resa vi bokade redan i september . ![]() Birgitta |
![]() |
|
|