![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Den 24:e auguti åker vi till Kreta!
Resan beställdes i okt-nov någongång, det var evigheters väntan... Men nu...Bara den underbara svenska sommaren emellan, den som oxå ska njutas av. Att ha Grekland framför sej... Jag har funderat på det...är inte det nästan lika härligt som att faktiskt VARA i Grekland?! All längtan, alla förväntningar. Läsa taxfree katalogen, surfa på Kalimera efter tips om vad man inte ska missa. Shoppa kläder som man bara MÅSTE ha när man sitter där på den underbara tavernan. Vad tycker ni? Jag njuter iallafall i fulla drag! ![]() Kram o trevlig sommar till er alla |
|
||||
|
||||
![]()
Förberedelserna är ju en del av resan, men jag måste ändå säga att själva resan är bäst!
![]() Minnena efteråt som man har att plocka fram när andan faller på är ju inte fy skam de heller. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vill hävda att det bästa är att vara mittemellan
![]() Kom hem för 2 veckor sen, åker i september igen - det kan liksom inte vara bättre. På det viset blir den här tiden emellan härlig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Jag slutade för 13 månader sen så - ja, jag håller med dig
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Duktigt, jag har också slutat, många gånger,
![]() Började igen förra greklandssemestern- dumma mig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag myser mest nu bara och ser fram emot nästa resa om tre veckor och två dagar. Vi var på santorini i början på Juni och ska nu till Monaco och italienska blomsterrivieran. Som jag sade så myser jag mest medans sambon har lite problem att ställa om från Grekland till annat land....Behagliga bekymmer? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Snart är det dags, men oj så härligt det är att ha dessa veckor framför sig! ![]() |
![]() |
|
|