![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sitter själv hemma och tittar runt på Kalimera. Är hemma från jobbet pga förkylning.
Ser att ca 18 personer är inne på forumet. Vilka andra av er är också hemma och kollar på Kalimera, vilka är på jobbet? Av vilken anledning har man tid att sitta på Kalimera på dagtid? Finns många arbetslösa och alla jobbar inte dagtid. Vill man inte svara, så självklart behöver man inte det! Bara en långsökt undran som flög upp.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kan berätta att jag är arbetssökande,men även när jag jobbade var jag inloggad på Kalimera..till o från,,,,
|
|
||||
|
||||
![]()
De som är hemma kan ju vara pensionär ,som jag
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag brukar börja min dag med när jag kommer till jobbet att kolla Kalimera och lite nyheter medans jag dricker min latte. Sen kan jag kika in vid lunch när jag käkar som oftast blir vid skrivbordet....
![]() Camilla som borde börja jobba nu...... |
|
||||
|
||||
![]()
Jag pluggar och skaffar mig inspiration genom att drömma mig bort till Kretas stränder och nya resmål i den grekiska ö-världen...
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag är hemma från jobbet och tar hand om mina två förkylda killar.
Försöker drömma mig bort mellan hostattacker och feberdimmor... |
|
|||
|
|||
![]()
Jag jobbar, men mest kvällar o helger, så jag har ofta tid på fm att kolla Kalimera. Mycket roligare än städning o tvätt som alltid finns men ofta väljs bort.
Inger |
|
||||
|
||||
![]()
Jobbar,
men tog precis en kort paus, och lite Grekland piggar ju alltid upp ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
"Jobbar, men tog precis en kort paus, och lite Grekland piggar ju alltid upp" Låter som vi alla "kalemerianer" är lika! Men det är ju klart - vi älskar ju Grekland! Tack alla som velat svara, -hitills! |
|
||||
|
||||
![]()
Det är ju kalimerapauserna som gör att man jobbar effektivt!
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag jobbar skift. jobbar 3 skift på 2 dar och ledig 2 dar. sen efter 7 sånna pass har vi vår härliga "X-vecka" ledig 9 dar. så nu har jag "x-vecka"
![]() ![]() /Cecilia |
|
|||
|
|||
![]()
Och jag.
![]() ![]() bjorn |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ricky. Den var lite elak
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag brukar logga in på morgonen (hemma) och brukar inte logga ur förrän jag går och lägger mig för natten. Det gör att det ser ut som om jag är inloggad hela dagen trots att jag faktiskt jobbar dagtid (utan att kolla Kalimera).
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
tänkte faktiskt skrivit det också, men jag var snäll! Fast du har väl humor, hoppas vi!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, det ser inte ut som du är inloggad hela dagen. Man loggas ut automatiskt efter 60 minuters inaktivitet.
|
|
||||
|
||||
![]()
Det finns väl inte många människor som inte surfar på jobbet om de har möjlighet!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jobbar på ett labb så mellan analyserna kan jag gå in på kalimera och se vad som händer
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|