|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  badskor på Achladiesstranden? 

Hej! Hörde någonstans att badskor kan vara bra till 5-åringen vid badande i Achladies (Bor på Suzanna). Någon som vet?   | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: badskor på Achladiesstranden? 

När jag badade där i somras hade jag själv badskor... I brynet småstenigt, sen sand botten och ytterlígare en halvmeter ut mycket sten....
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||

Tack! Då blir det nog ett inköp av baddojor till grabben på Novairplanet ner. Vad tyckte du för övrigt om stranden/stället?   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Nja, inte min favvostrand direkt...   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Vi badade där 2007. Jag tycker stranden är bra, fast klart det finns finare. Vi hade en 1,5 åring med oss. Funka utan badskor.. | 
| 

| |||
| 
 | |||

Låter bra! Vi har även med oss en nybliven 1-åring i resesällskapet, så det blir nog bra. Kan man förresten åka båttaxin till Skiathos stad med så små barn? Väderprognoserna inför nästa vecka ser lysande ut - här kommer vi!   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Hörde av en att det blir varmt nästa vecka! En säker källa! Båten går utmärkt att åka med småbarn. Man kan sitta i mitten på båten. | 
| 

| |||
| 
 | |||

Tackar! Just hemkommen från en 2v-resa till Skiathos och Achladies. Båttaxin var verkligen kanon för alla åldrar och badskor helt överflödiga. Hela familjen trivdes jättebra med ön och kalasvädret.   | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 |  |