![]() |
|
|||
|
|||
![]()
I lørdagens papirutgave av Aftenposten 22.09.2012 vies Anna og Olle Meurling (Fysimera/organisert vandring) et to siders intervju om sitt Kreta. Artikkelen gjenspeiler stor kjærlighet til naturen og vekster og livet deres på Kreta. Grattis, Anna og Olle!
![]() Artikkelen heter 'Jotunheimen på gresk', men jeg finner den ikke på nettutgave og kan ikke linke den til ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Artikeln har ej kommit ut på nätet än kommer under hösten.
Här en länk till artikeln i pdf format. För oss var det en stor grej att det skrivs i Norge om oss, men ingen Svensk tidning har visat detta intresse av den Kretensiska vildmarken. "Kanske" Norska folket är lite mer "naturfolk" än vi Svenskar. När vi har Norska personer i grupperna så vill oftast männen upp till toppen. Länk till artikel i Aftenposten Olle |
|
|||
|
|||
![]()
Synes det var en så fin og vakker artikkel om nettopp dere to
![]() Selv kan jeg nå si at 'jeg møtte Anna og Olle'. Før artikkelen altså og bare nesten, på en flyplass. Dere sto i køen ved siden av, før innsjekking. Var på nippet til å rope på dere - det sto jo Fysimera på trøyene. Men ville ikke være påtrengende. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
God morgon Malou
Nästa gång skall du roppa högt det stör oss inte. Vi har ju varit på flygplatsen 15-20 gånger detta år så vi ses nog igen. Olle |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |