![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej är det någon som åkt med dom?
Eller finns det någon som vet var dom har billigaste flygbiljetterna? Utan en massa byten. Vi vill hälst åka ifrån landvetter. |
|
||||
|
||||
![]()
Flyger inte bara Viking Airlines från Arlanda? Enda direktflyget från GBG är väl Sterling?
|
|
|||
|
|||
![]()
Jo dom flyger bara ifrån Stockholm, men i värsta fall får vi ta oss dit. Men jag känner ingen som har åkt med dom.
|
|
|||
|
|||
![]()
Inga problem med det bolaget vad jag känner till. En vän till mig som tidigare jobbade på Malmö Aviation jobbar nu på Viking Airlines nere i Aten...bara positivt om det bolaget - hittills i alla fall. Jag har själv flugit Aten-Sthlm med dom 2ggr och min kille flera gånger oxå...alltid funkat bra! Nån gång har SAS hyrt in dom på bl.a sträckan Umeå-Sthlm t/r ....
Glömde tillägga att jag själv nu eventuellt reser med dom hem från Aten i september, än en gång, om jag inte fixar det via jobbet annars... ![]() Senast redigerad av Rinaki den 2008-06-25 klockan 12:54. Anledning: Tillägg |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi har flugit med Viking ett par gånger. Inga problem. Nu har de ganska så glest mellan turerna. Räkna med en flight i veckan från Stockholm.
Enda destinationen i Sverige det är Stockholm. Förutom till Athen , Rhodos och Thessaloniki kan man via Athen även flyga till Beirut, Damaskus och Erbil . De opererar på Stockholm bara under sommarmånaderna. Arne |
![]() |
|
|