![]()  | 

| 

| 
|||

| 
|||
| 

Jag har i dag fått min E-guide om Skiathos och detta är jag väldigt glad över 

Min längtan efter att åka ner lindrades inte direkt 
		 | 
| 

| 
|||

| 
|||
| 

Jag förstår var du menar. Varje år säger jag, inte skiathos igår, trots det blir det väl 12:e eller 13:e året nu i sommar! Längtar till alla vänner på ön, sitta på Yannis båt och dricka Ouzo, bada på Tsougria, ta en Mojjito på Goggas och mkt mer  

| 
| 

| 
|||

| 
|||
| 

Citat: 

Men jag vill ner nu ![]() ![]()  
		 | 
| 

| 
|||

| 
|||
| 

Jag åker den 10/8. Känns långt .......

| 
| 

| 
|||

| 
|||
| 

Ja, det är långt... Jag åker d 20/7 och det känns som att den tiden aldrig kommer. I bland tror jag att almanackan och året går baklänges... Men å andra sidan så kan jag glädja dig med att jag åker hem i gen d 3/8 och då har du ju ditt kvar så när jag hunnit vara hemma ett tag och hunnit få rejält med längtan ner igen så är det din tur....  

| 
| 

| 
|||

| 
|||
| 

Förr var jag oftast på ön i minst 4 veckor, ibland 5 månader. Så det känns futtigt med 2 veckor, men så är livet.

| 
| 

| 
|||

| 
|||

OHHHH...va underbart det låter...vad gjorde du där nere så länge!!!Jag älskar oxå denna underbara ö.I år blir det bara EN gång och En vecka .Jag åker den 14/9...men men vem vet...jag kanske ramlar på nå´n billig resa i maj el juni oxå...![]() ![]()  
		 | 
| 

| 
|||

| 
|||
| 

Jag har säsongsjobbat både inom resebranchen och på restaurang därför stannade jag så länge. Annars har jag bara varit ledig i många veckor och umgåtts med mina bofasta vänner. För mig är det som att komma hem.

| 
![]()  | 

| 

|