![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja ibland är det underligt med fotboll...
Vi har t ex ruggigt svårt mot Göteborgslagen. Men glad blev jag ![]() ![]() ![]() ![]() Hare! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Får hoppas det funkar med kontaket vart du än är på klotet.. Ha det bra.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
krysset står i 1,09 på sv spel
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Gefle det klart hetaste laget.
Hittade en kanonstream här i Hanoi mitt i natten. Tror jag har skickat över 20 mess till min kompis på Strömvallen (20 x 3 kr = 60 kr) över hur upprörd jag var på kommentatorn. Får man vara hur enögd och partisk som sådan? Sen blir det ju komiskt när dom försöker dölja det. / pinsamt och besviken på en annars kanondag i ett regnigt Hanoi ![]() PS vad sa jag om krysset? |
|
|||
|
|||
![]()
Mitt hopp står till Skånes stolthet - HIF!! De har öppnat starkt och visar att de är i utomordentlig form!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja får se nu hur länge Blåvitt är i toppen..
Och du para poli det blev ju ett kryss igen.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj oj där föll dom två Skånelagen tungt...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tills omgång 30 får vi väl hoppas??
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj oj nu har det tätnat till riktigt i toppen..
Ja så skulle det vara till sista omgången.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Elfsborg!
![]() ![]() ![]() BTW, bokat bortabiljett Farmagusta-Gefle 18 juli i Europa-league. Vi blir ngr glada som åker ner... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
De riktigt klassiska lagen är på gång.
Åtvidaberg 4 raka segrar i Allsvenskan Degerfors någonting liknande i Superettan Vilket *klassiskt* lag vill du se i Allsvenskan ?? ![]() Senast redigerad av Pela den 2013-07-06 klockan 22:02. |
|
||||
|
||||
![]()
Räknas Brage som klassiskt?
|
|
||||
|
||||
![]()
Jo men det gör dom väl..Men men ser inte så bra ut.
![]() Sedan får vi väl se hur det går dom Blå i kväll.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inte så bra, hoppas jag...
![]() Direkt från Naxos /Z som bokat in sportradion till kvällens balkongsittning... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oavgjort ingen klarade av ett ryck i tabellen..
Bara att hoppas det fortsätter så... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() /Z |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, som den östgöte jag är bör jag ju hålla på Peking (Norrköping) eller Sockna (Åtvidaberg). Valet är inte svårt, det bli sockna. Minns glansdagarna med Sandberg, Edström o Bröderna Magnusson. Det var tider det, underbara stunder på Kopparvallen. Kanske går att upprepa, vem vet?!
|
|
||||
|
||||
![]()
Varför
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|