![]()  | 

| 

| 
||||

| 
||||
| 

Har nu kommit hem efter tre underbara veckor på Tilos. Står nu med smutstvätt upp till knäna. Golvet liknar en färgpalett med: blå, röda, gröna och vita högar. Jag ser en vit tröja med spår av olivolja, och en blå tunika med en misstänkt rödvinsfläck. Jag är tacksam över att ouzo-skvimp inte ger fläckar.  

Jag kliver ur tvätthögen, sätter mig i stället och lyssnar på den fantastiska bouzoukispelande Kostas Antoniadis som jag vid olika tillfällen nu träffade på Tilos - och hade turen att få lyssna på, spela in och filma.  
		 | 
| 

| 
|||

| 
|||
| 

Låter härligt! 

Välkomna hem! Lissi  | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Välkommen hem! 

Synd att vi inte kunde ses därnere den här gången. Låter ju härligt att du har musik i både ljud och bild med dig hem. Vore kul att sitta gömd i en liten vrå där hos dig och se hur du vartefter fångas mer och mer av musiken, och rätt som det är så är du igång och dansar mitt upp i tvätthögen.   Ooopa!  Masse
		 | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Tack! Lissi och Masse. Synd att vi inte fick träffa någon av er denna gång - förhoppningsvis nästa år. Masse, inte behöver du sitta gömd i en vrå. Du/ni är välkomna hit på lite mezé och Retsina - sen kan du vara med och dansa ... Ooopa!  

Kostas står för musiken. Har ni inte tidigare lyssnat på Kostas Antoniadis; gå in på YOU TUBE, där ni kan läsa om honom och lyssna på hans musik - från rebetiko till Bach. Hälsningar! Sjöborren.  | 
| 

| 
|||

| 
|||
| 

Citat: 

![]() Maken tycker allt att Tilos i 14 dagar är i segaste laget för honom   Vi gillar ju heller inte att tillbringa dagarna på stranden...bara en kort stund för bad.Men vem vet, ett annat år kanske! Lissi  | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Citat: 

Tack för tipset om Kostas. Ska absolut gå in och kolla honom på YT.   Masse
		 | 
![]()  | 

| 

|