Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-08-31, 17:14
theresa theresa är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Hälsning från Lesbos

Här har det varit extremt varmt i dag! jag fick avsluta min promenad vid tolvtiden för jag orkade inte med att gå i värmen.....det blev ytterligare en dag vid stranden/poolen. Jag är även bränt mej i dag trots 30 solskyddsfaktor.....men gött har jag det snart ska jag ut och gå lite i gränderna
Svara med citat
Gammal 2015-08-31, 17:36
Kajjas avatar
Kajja Kajja är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2015
Standard Sv: Hälsning från Lesbos

Citat:
Ursprungligen postat av theresa Visa inlägg
Här har det varit extremt varmt i dag! jag fick avsluta min promenad vid tolvtiden för jag orkade inte med att gå i värmen.....det blev ytterligare en dag vid stranden/poolen. Jag är även bränt mej i dag trots 30 solskyddsfaktor.....men gött har jag det snart ska jag ut och gå lite i gränderna
Skönt att höra att du har det gött och se "tummen upp" trots hettan!!
Svara med citat
Gammal 2015-08-31, 19:40
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
men gött har jag det snart ska jag ut och gå lite i gränderna
Härligt att du har det bra! Hoppas att värmen ger med sig lite.
Svara med citat
Gammal 2015-09-02, 17:21
theresa theresa är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

I dag har vi haft ca.34. Det är gött men det går inte gå ut och vandra som jag vill, så det blev havet hela denna sista dag med....men inte klagar jag nu är kl.19,30 sitter på verandan och svettas i skuggan, ska snart gå ut och handla det sista till dom stackare som är hemma

Sen blir det en sista middag vid Olive Oil Restaurant

Jag har varit väldigt kluven om denna ö först tyckte jag om den...sen tyckte jag inte om den...sen tyckte jag om den lite....nu älskar jag den och vill inte hem konstigt vilka olika känslor man kan få för en ö och hur det kan skifta så ju längre man är där.
Svara med citat
Gammal 2015-09-03, 09:26
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Jag har varit väldigt kluven om denna ö först tyckte jag om den...sen tyckte jag inte om den...sen tyckte jag om den lite....nu älskar jag den och vill inte hem konstigt vilka olika känslor man kan få för en ö och hur det kan skifta så ju längre man är där.
Så kan det var för mig för öar som jag sedan bara älskar. Kan inte bestämma mig, och sedan - klick - så är jag fast.
Svara med citat
Gammal 2015-09-03, 09:47
Thira Thira är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2013

Citat:
I dag har vi haft ca.34. Det är gött men det går inte gå ut och vandra som jag vill, så det blev havet hela denna sista dag med....men inte klagar jag nu är kl.19,30 sitter på verandan och svettas i skuggan, ska snart gå ut och handla det sista till dom stackare som är hemma

Sen blir det en sista middag vid Olive Oil Restaurant

Låter härligt.
Känner också igen det där med att ha kluvna känslor till en början och sedan älska platsen/ön.
Det lustiga är att man, de fakto, åker tillbaks till samma ö (trots att man kanske inte gillade den så mycket förra gången man var där).
Såna gånger måste det vara något särskilt med öa.
För mig hände detta med exempelvis Naxos.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:56.