![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Tack för tips om Karpatos, jag kollade båttider till och från Santorini och det var mycket begränsat så det passar nog inte i år men Karpatos har vi tittat på tidigare då det gått direktflyg dit även sent på säsongen så Karpatos ligger på önskelistan
|
|
|
|||
|
|||
|
Tack för tips om Karpatos, jag kollade båttider till och från Santorini och det var mycket begränsat så det passar nog inte i år men Karpatos har vi tittat på tidigare då det gått direktflyg dit även sent på säsongen så Karpatos ligger på önskelistan
|
|
|
||||
|
||||
|
Tack Kajja! Har bott både i Platanias och i Agia Marina. Blandar tyvärr ihop byarna. På hotell Atrion har jag bott några gånger och tyckt det varit bra. Funderar på i vilken av byarna det ligger i …Ska kika på hotellen: Apladas, Apelia, Minos village och Isida village.
Köra barnvagn är inte längre aktuellt, ) inte heller rollator - än så länge.![]() Lovar höra av mig även om det dröjer. Om allt går som jag tänkt, så blir resan i slutet av augusti. |
|
|
||||
|
||||
|
Atrion ligger i Agia Marina. Även de andra hotellen jag nämnde.
Platania är ju väldigt dunka-dunka och livligt men man kan ju välja att bo vid stranden. Lycka till! / Kajja
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Jo, det finns trappor och backar, men det är fullt möjligt att undvika dem så länge man inte bor högt upp. En bekant åkte ner i rullstol för ett par år sedan och klarade sig bra. Så snart det blev ett motlut kom någon och hjälpte honom genom att skjuta på, så han kom till och med uppför backen vid Blue Sky. Pigadiaborna är hjälpsamma. Karin som räknar ner och håller tummarna för att Hormuzsundet ska öppnas ... |
![]() |
|
|