Citat:
Ursprungligen postat av giottoni
Jag har också råkat ut för det av o till under senaste fyra åren! Om det nu är en regel som handlar om vikt så undrar man varför dom över huvud taget gör sig besväret att skicka ut kataloger med särskilda beställningssedlar för UTRESAN o särskilda specialerbjudanden för UTRESAN...(för att sedan skriva i det finstilta att förbeställning EJ är möjlig till utresan!)
|
Lite märkligt och jag håller med! Själv passade jag på efts pojkarna vill ha snorkel utrustning + solskydd, att beställa en flaska Highland eagle bara för att testa. (Det står i novairs sida att man ej kan beställa sprit på ner resan, men samtidigt så var det specialpris på just Highland E.)
Sen är det en annan sak om det går att dricka...Jag kan tänka mig att skänka bort den till någon om de gör följande; Hittar mig på resan ner (snaggad och överviktig m två pojkar 9 och 12 år) eller stå i mitten av planet och vråla "Highland Eagle" under resan. Planet går från landvetter 21/6 08.10 så missa inte denna möjlighet till gratis sprit (billigare än tyskland)