Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2014-05-05, 12:38
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012
Standard Sv: Pireus-Amorgos

Yassas!!

Jag har gått i hamn i Katapola, i natt vid exakt 03.00.
Maria från Pension Amorgos stog och väntade på mig som planerat, vilken gullig gumma!!..

Fick ta ett tillfälligt rum för första natten, de var gäster som skulle åka hem idag, så hon ville erbjuda mig ett bättre rum!
Idag vaknade jag och blev alldeles tårögd när jag tittade ut över hamnen från mitt rum på Pension Amorgos, tappade nästan andan... såååå vackert!!
Ett paradis på jorden verkligen, här ska fotas i massor, om jag lyckas att visa några här på Kalimera får vi se, men det ska nog gå!!
wi-fi fungerar perfekt här på Pension Amorgos...

Har sovit länge idag förstås, sov inget på båten, svårt när man reser ensam och ska ha koll på allting!
Har hunnit handla lite i supermarketen alldeles bredvid hotellet!

Vatten finns att hämta utanför hotellet, på ett tappa ställe, det smakar utmärkt, frågade Maria och det är bra vatten, det har kontrollerats noga!

Så skönt att slippa släpa hem vatten från affären, sen är det ju gratis också!!..

Så tänk på det ni som ska till Amorgos!!..

Om cirka 10 minuter anländer Yanna från Naxos, ska bli så kul att träffa henne!!

Vi ska väl ut och äta en god lunch vid cirka 15.00...nu är jag hungrig har inte ätit frukost!
Men jag har smakat på den goda Amorgoslikören som jag fick vid ankomst inatt... mumma.....Får nog köpa med mig hem sen!!

Nu ska jag fortsätta och packa upp i mitt fina rum med litet kök och stor balkong "on topfloor!!"

Hör av mig snart igen!!

Sunny

PS.Angående vädret så är det inte så varmt, lite blåsigt men sol, imorgon ska det bli bättre säger Maria. MEN var gör det när man är på Amorgos, det får vara vilket väder som helst!

TACK, för alla trevliga hälsningar!!..
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:03.