Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-07-22, 23:32
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Finns denna strand/ö?

Citat:
Ursprungligen postat av bon
Kan mycket väl vara samma präst, det finns flera men han (kommer så klart inte på namnet nu) väldigt social. Jag tror att han har barn så han "måste" vara gift.

Jag tror min tidigare favvo-frappe-bar heter Terra bar, vet inget om datorer men den har en segelbåt i taket, men sedan borgmästaren beordrade att alla bord skulle stå mot husväggen istället för mot havet så är det inte lika mysigt att sitta o frappa och kolla folklivet där som tidigare. Gossen och jag brukar inte äta vid hamnstritan utan det blir Oscar, Sakis eller Golfo bar om vi äter på restaurang

birgitta
38 timmar till take off
Äter gör väl ingen på Terra bar det är enbart ett ställe för drinkar, kaffe etc.
Vad menar du med att alla bord ska stå mot husväggen? Antagligen att inga ställen längre har sina bord alldeles vid havet eftersom hamnpromenaden är helt ombygd. När jag var där på tidigt 90-tal såg det helt annorlunda ut men det är helt ok även nu att sitta på barerna och titta ut över havet. Inga ställen har längre bord ute vid vattnet utan promenadstråken följer havet.

Eva
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:35.